• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zaffira 2001

hallo allemaal,

graag zou ik het volgende willen mededelen, ik rijd in een opel zaffira van 2001, en deze bevalt mij prima.

Ik heb een aantal malen een geluid gehoord dat mij het meeste doet denken als je in een vliegtuig zit en dan een akoestisch signaal hoort voordat je de riemen om doet.

dit doet zich af en toe voor, en je hoort dan in het dachbord drie dongentjes, maar je ziet geen lampje branden of ander zicht baar signaal.

is er iemand die dit herkent of thuis kan brengen.

groeten raymond

Klinkt als zitplaatsherkenning, dit geluid is volgens een melding dat je de gordel om moet doen.

Overigens Zafira is met 1 f;)

Wat :kewlpics:kewlpics van de auto (binnen en buiten) zijn welkom.

hallo

ik heb ondekt dat het akoestische signaal dat ik telkens krijg begint als ik 90 rijd of 130, is het zo dat zafira een signaal geeft als je te hard rijd????

Is dit bekent bij iemand?

Dat kan de auto/ZAFIRA zelf niet weten als je de snelweg op gaat rij je met 90 maar een sukkelgannetje

K heb er zellf ook 1 uit 2005 maar nog nooit een ponk gehoord

Terug
Naar boven