bennyzoons
Lid
<p style="text-align: center;">Mijn opel zafira valt geregeld uit. Dit gebeurt tijdens het rijden of stationair stilstaan .Ik moet hem dan volledig uitschakelen met sleutel en dan weer terug aan . Kan zijn dat het probleem een week of weken wegblijft. Nu is ondertussen door mijn garagist al de egrklep , druksensor en drukregelaar vervangen . Ik merk wel dat de auto nu beter stationair loopt en niet meer zaagt doordat de drukregelaar vervangen is . Nu mijn probleem blijft nog altijd . Vorige week en vandaag auto aan ,laat hem stationair draaien en valt terug uit na een minuutje ofzo . Kreeg hem moeilijk terug opgang. Is me toch gelukt . Heb al veel gegoogeld. Zou het misschien de krukassensor kunnen zijn . Ook dit doet men auto ook soms ...als ik gaspedaal aanraak en loslaat hoor ik vanachter een klik geluid . Dit is blijkbaar de relais van achteruit verwarming . Deze klikt soms mee als ik het gaspedaal bedien . Zet ik de auto uit en terug aan dan kan het weg zijn . Heb daarom de relais eruit genomen .. zouden deze 2 problemen ervoor zorgen dat de auto stil valt ...</p>