• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zafira A OPC vanaf gisteren

2slow

Post veel
Nouja de kop zegt het al. Afgelopen week een Zafira A OPC gekocht ter vervanging van de Astra G 3drs die we hadden (krijgen er een familie lid bij ;) ).

Maandag al een test ritje gedaan, gisteren mn vrouw de auto opgehaald (ik moest werken :( ) Lekker gereden gister avond.

Maar allemachtig, wat is zo'n familie bak vlot hé, dat maakt in voegen op de snelweg echt interesant. :D

Ow ja het is een zwarte van 2002, half leder interieur, achterspoilertje en 98000 op de klok.

Hey Xander, gefeliciteerd met je aankoop :D Ik weet zeker dat je daar veel plezier aan gaat beleven!

ben benieuwdt naar de foto's

Hey Xander, gefeliciteerd met je aankoop :D Ik weet zeker dat je daar veel plezier aan gaat beleven!

ben benieuwdt naar de foto's

[rquote=1890130&tid=144425&author=AsconaC20NE]Hey Xander, gefeliciteerd met je aankoop :D Ik weet zeker dat je daar veel plezier aan gaat beleven!

ben benieuwdt naar de foto's[/rquote]

Dankje, heb vanmiddag al weer veel plezier gehad. Wat een wagen :wors

Foto's van de garage (verkoop foto's) Heb zelf nog geen foto's gemaakt.

1258120389_5_F5Pv.jpeg

1258120400_5_nepe.jpeg

1258120433_5_jAa8.jpeg

1258120455_5_CttA.jpeg

1258120469_5_uGVu.jpeg

:afro

[rquote=1890130&tid=144425&author=AsconaC20NE]Hey Xander, gefeliciteerd met je aankoop :D Ik weet zeker dat je daar veel plezier aan gaat beleven!

ben benieuwdt naar de foto's[/rquote]

Dankje, heb vanmiddag al weer veel plezier gehad. Wat een wagen :wors

Foto's van de garage (verkoop foto's) Heb zelf nog geen foto's gemaakt.

1258120389_5_F5Pv.jpeg

1258120400_5_nepe.jpeg

1258120433_5_jAa8.jpeg

1258120455_5_CttA.jpeg

1258120469_5_uGVu.jpeg

:afro

Terug
Naar boven