• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zafira a opc verlaagd..remklauwen gelakt..zomervelgjes er we

Ja waarom niet blauw? rood is niet verkeerd op een zilveren auto trouwens. Maar OPC blauw zo ook wel staan denk ik. Die van ons zijn ook blauw, maar dan op een zwarte OPC.

Ja waarom niet blauw? rood is niet verkeerd op een zilveren auto trouwens. Maar OPC blauw zo ook wel staan denk ik. Die van ons zijn ook blauw, maar dan op een zwarte OPC.

Hoi deef,

Wat voor lak is dat precies? En heb je de klauwen erop laten zitten en de rest afgeplakt?

heb ook interesse namelijk.....

Grtz martijn

Hoi deef,

Wat voor lak is dat precies? En heb je de klauwen erop laten zitten en de rest afgeplakt?

Grtz martijn

Ziet er netjes uit. :D Maar is dit echt rood. Door de foto's lijkt het oranje namelijk.

Ziet er heel strak uit. Als ik een echte OPC had gehad had ik de remklauwen ook blauw gemaakt.

Ziet er netjes uit. :D Maar is dit echt rood. Door de foto's lijkt het oranje namelijk.

Ziet er heel strak uit. Als ik een echte OPC had gehad had ik de remklauwen ook blauw gemaakt.

[rquote=1896431&tid=143117&author=martijn b.]Hoi deef,

Grtz martijn[/rquote]

Ik weet niet hoe Deef het gedaan heeft maar ik kan wel vertellen hoe ik het 2x gedaan heb ;)

Eerste keer heb ik het met een (heel klein) kwastje gedaan en dan hoef je weinig tot niks af te plakken

Maar was echt priegelwerk :hmmz

2e keer heb ik de klauwen eraf gehaald, bepaalde rubbertjes en openingen afgeplakt met plakband en gespoten met een spuitbus

Ik persoonlijk vond met de spuitbus beter en strakker :thumbup

En dit was het resultaat:

Remklauwachter.jpg

DSC00962.jpg

Grtz martijn[/rquote]

Ik weet niet hoe Deef het gedaan heeft maar ik kan wel vertellen hoe ik het 2x gedaan heb ;)

Eerste keer heb ik het met een (heel klein) kwastje gedaan en dan hoef je weinig tot niks af te plakken

Maar was echt priegelwerk :hmmz

2e keer heb ik de klauwen eraf gehaald, bepaalde rubbertjes en openingen afgeplakt met plakband en gespoten met een spuitbus

Ik persoonlijk vond met de spuitbus beter en strakker :thumbup

En dit was het resultaat:

Remklauwachter.jpg

DSC00962.jpg

Grtz martijn[/rquote]

het is "tuning line"van MOTIP,is 2 componentenlak.is dikkere laag dan spuitbus.heb dr 3 lagen op zitten.mooi glad geheel.

heb alles laten zitten.

eerst schuren en schoonmaken

daarna ontvet met remmen reiniger (zit erbij)

dan alles afplakken,ook alle rubber delen.

en 3x lakken (15 min wachten tussen 2 lagen)

wel heb ik de 2 veren van de klauwen verwijderd,en deze zilver gelakt.ziet wat mooier uit...

hier de artikel nummers van de verschillende kleuren:

geel 729645

rood 728952

blauw 728570

zilver 729652

zwart 729720

oranje 729713

kwastje zat er ook bij.was goed te doen daarmee.

achterkant dit weekend aan de beurt..

op de foto lijkt het idd een beetje oranje maar het is echt DIEPROOD :agent

dacht eerst ook aan blauw (ziet dr goed uit JERK :thumbup )maar vond dit mooier staan..

Grtz martijn[/rquote]

het is "tuning line"van MOTIP,is 2 componentenlak.is dikkere laag dan spuitbus.heb dr 3 lagen op zitten.mooi glad geheel.

heb alles laten zitten.

eerst schuren en schoonmaken

daarna ontvet met remmen reiniger (zit erbij)

dan alles afplakken,ook alle rubber delen.

en 3x lakken (15 min wachten tussen 2 lagen)

wel heb ik de 2 veren van de klauwen verwijderd,en deze zilver gelakt.ziet wat mooier uit...

hier de artikel nummers van de verschillende kleuren:

geel 729645

rood 728952

blauw 728570

zilver 729652

zwart 729720

oranje 729713

kwastje zat er ook bij.was goed te doen daarmee.

achterkant dit weekend aan de beurt..

op de foto lijkt het idd een beetje oranje maar het is echt DIEPROOD :agent

dacht eerst ook aan blauw (ziet dr goed uit JERK :thumbup )maar vond dit mooier staan..

Terug
Naar boven