• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zafira OPC Turbo(update 07 april)

[rquote=1829178&tid=139464&author=OrangeArrow][rquote=1829106&tid=139464&author=The Undertaker]Knap staaltje laswerk weer. [/rquote]

dat kan je wel zeggen ja, heb het met eigen ogen gezien:D Gaat een erg mooie z4a worden als ie klaar is:thumbup[/rquote]

hey kerel ook weer online.

nog bedankt dat je me die contact buisjes had klaar gelegd,anders had ik in het weekend niks meer kunnen doen

gr grey

[rquote=1829178&tid=139464&author=OrangeArrow][rquote=1829106&tid=139464&author=The Undertaker]Knap staaltje laswerk weer. [/rquote]

dat kan je wel zeggen ja, heb het met eigen ogen gezien:D Gaat een erg mooie z4a worden als ie klaar is:thumbup[/rquote]

hey kerel ook weer online.

nog bedankt dat je me die contact buisjes had klaar gelegd,anders had ik in het weekend niks meer kunnen doen

gr grey

he tim.

komt weer goed da zie ik wel.

als je nu toch moet spuiten zou ik er gelijk een mooi opc dakspoilertje opzetten.

:P
klukkluk1.jpg

heb er evt nog wel een liggen haha.

gr. eugene

he tim.

als je nu toch moet spuiten zou ik er gelijk een mooi opc dakspoilertje opzetten.

klukkluk1.jpg

gr. eugene

[rquote=1829780&tid=139464&author=Edition 2000]he tim.

klukkluk1.jpg

gr. eugene[/rquote]

check u2u

[rquote=1829780&tid=139464&author=Edition 2000]he tim.

klukkluk1.jpg

gr. eugene[/rquote]

check u2u

netjes bezig zo Tim,

Had het al vernomen dat je die zafira had met schade... Maar dat die zo in elkaar zit:o

maar gaat vast wel weer goedkomen zo te zien...

Groeten Twan

netjes bezig zo Tim,

Had het al vernomen dat je die zafira had met schade... Maar dat die zo in elkaar zit:o

maar gaat vast wel weer goedkomen zo te zien...

Groeten Twan

Ik heb auto's gezien die over de kop en alles geweest zijn, en altijd als ik ze op zon richtbank zie staan vraag ik me toch af hoe ze het voor elkaar krijgen om zon auto weer als nieuw te krijgen.

Vakwerk:thumbup

Ik heb auto's gezien die over de kop en alles geweest zijn, en altijd als ik ze op zon richtbank zie staan vraag ik me toch af hoe ze het voor elkaar krijgen om zon auto weer als nieuw te krijgen.

Vakwerk:thumbup

[rquote=1829943&tid=139464&author=kadett4x4]wat is er met de motor dan???

kan er niks oner lezen, maar begrijp dat de motor niet goed is.

voor de rest ben je weer lekker bezig.

hoe staat het met de kadett.

ga zo door.

groeten.[/rquote]

met de kop is nu niks meer mis,de oude eigenaar had problemen gehad ermee en die heeft hem laten maken bij rekos in almelo.er zou een scheurtje hebben gezeten net naast de bougie schacht.ook zijn er 16 nieuwe kleppen in gekomen.

[rquote=1829943&tid=139464&author=kadett4x4]wat is er met de motor dan???

kan er niks oner lezen, maar begrijp dat de motor niet goed is.

voor de rest ben je weer lekker bezig.

hoe staat het met de kadett.

ga zo door.

groeten.[/rquote]

met de kop is nu niks meer mis,de oude eigenaar had problemen gehad ermee en die heeft hem laten maken bij rekos in almelo.er zou een scheurtje hebben gezeten net naast de bougie schacht.ook zijn er 16 nieuwe kleppen in gekomen.

aller eerst thnx voor de leuke reactie's allemaal.

vandaag had ik minder succes.

ik heb met vincent (orange arrow) de versnellingsbak gedemonteerd.toen bleek dat er een verslete sachs sport koppeling opzat die mijn vliegwiel heeft verkl**t en het druklager is ook kapot:o

dus wie nog 1 van deze dingen heeft liggen graag een u2u

want als ik dat nog allemaal nieuw moet kopen dan:cry

heb ik weer pijn aan de beurs.

Terug
Naar boven