• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zafira OPC Turbo(update 07 april)

[rquote=1836398&tid=139464&author=The Undertaker]Apart dat zwarte dak, had er zelf niet voor gekozen omdat de achterklep er dan abrupt een eind aan breid.

Ben wel benieuwd naar het eindresultaat.[/rquote]

ik heb een paar jaar geleden ook eens een astra gemaakt,die van chun hier van het forum

een witte astra opc ik was toen helemaal verliefd op die stijl.

Opel kwam toen ook nog eens met corsa d twee kleurig en daar staat het ook mooi op vind ik,,,,,,

het lijkt op die manier een panorama dak,net als bij de astra h GTC.

ik vond het ook wel mooi staan op de OPC,ben erg blij met resultaat.

Opel gebruikt de kleur zwart met de code 20R voor de daken,ik heb hem toyota 209 gemaakt,iets fijnere metallic en mooie parlemour erin.

[rquote=1836398&tid=139464&author=The Undertaker]Apart dat zwarte dak, had er zelf niet voor gekozen omdat de achterklep er dan abrupt een eind aan breid.

Ben wel benieuwd naar het eindresultaat.[/rquote]

ik heb een paar jaar geleden ook eens een astra gemaakt,die van chun hier van het forum

een witte astra opc ik was toen helemaal verliefd op die stijl.

Opel kwam toen ook nog eens met corsa d twee kleurig en daar staat het ook mooi op vind ik,,,,,,

het lijkt op die manier een panorama dak,net als bij de astra h GTC.

ik vond het ook wel mooi staan op de OPC,ben erg blij met resultaat.

Opel gebruikt de kleur zwart met de code 20R voor de daken,ik heb hem toyota 209 gemaakt,iets fijnere metallic en mooie parlemour erin.

[rquote=1836469&tid=139464&author=robert_corsa]laat evt weten via u2u ofzo. wil ik dit jaar netjes gedaan hebben.

foto tezien in avatar. blauwe astra g.

[/rquote]

u2u

[rquote=1836469&tid=139464&author=robert_corsa]laat evt weten via u2u ofzo. wil ik dit jaar netjes gedaan hebben.

foto tezien in avatar. blauwe astra g.

[/rquote]

u2u

Ik ben wel een fan van een zwart dak, vind het bij de nieuwe corsa's ook super staan, vooral bij een witte:wub

Ben benieuwd naar het eind resultaat, verder nog iets aparts er mee van plan?

Ik ben wel een fan van een zwart dak, vind het bij de nieuwe corsa's ook super staan, vooral bij een witte:wub

Ben benieuwd naar het eind resultaat, verder nog iets aparts er mee van plan?

Ziet er geweldig uit ook met dat zwarte dak :thumbup, ben benieuwd hoe je dat met de dak spoiler doet.....

Worden de dak rails in een rvs/chroom kleur ? misschien mooi met nieuw type mistlampen zafira b opc of meriva opc.........

Ziet er geweldig uit ook met dat zwarte dak :thumbup, ben benieuwd hoe je dat met de dak spoiler doet.....

Worden de dak rails in een rvs/chroom kleur ? misschien mooi met nieuw type mistlampen zafira b opc of meriva opc.........

[rquote=1836675&tid=139464&author=stillekracht]Ziet er geweldig uit ook met dat zwarte dak :thumbup, ben benieuwd hoe je dat met de dak spoiler doet.....

[/rquote]

spoiler blijft denk ik blauw,anders zou ik nog een stuk klep ook zwart moeten maken.kan wel natuurlijk.

maar over de reling heb ik ook aangedacht om deze rvs/chroom look.de dak lijsten worden wel zwart.

wel zat ik eigenlijk om in de toekomst strakke dak lijsten te monteren(zwart) dus dan valt de reling weg.maar tot die tijd......wat zal ik doen???

wat vinden jullie hier op het forum over de dak reling zwart of rvs/chroom.

voor de rest al bedankt voor de vele positieve reacties.

[rquote=1836675&tid=139464&author=stillekracht]Ziet er geweldig uit ook met dat zwarte dak :thumbup, ben benieuwd hoe je dat met de dak spoiler doet.....

[/rquote]

spoiler blijft denk ik blauw,anders zou ik nog een stuk klep ook zwart moeten maken.kan wel natuurlijk.

maar over de reling heb ik ook aangedacht om deze rvs/chroom look.de dak lijsten worden wel zwart.

wel zat ik eigenlijk om in de toekomst strakke dak lijsten te monteren(zwart) dus dan valt de reling weg.maar tot die tijd......wat zal ik doen???

wat vinden jullie hier op het forum over de dak reling zwart of rvs/chroom.

voor de rest al bedankt voor de vele positieve reacties.

[rquote=1836648&tid=139464&author=johani500driver]Ik ben wel een fan van een zwart dak, vind het bij de nieuwe corsa's ook super staan, vooral bij een witte:wub

Ben benieuwd naar het eind resultaat, verder nog iets aparts er mee van plan?[/rquote]

dikke 19ers en mss iets lager.zwarte led achterlichten en devil eyes koplampen met hid xenon set,en zwarte zij knippers.

voor de rest,lekker opc laten

[rquote=1836648&tid=139464&author=johani500driver]Ik ben wel een fan van een zwart dak, vind het bij de nieuwe corsa's ook super staan, vooral bij een witte:wub

Ben benieuwd naar het eind resultaat, verder nog iets aparts er mee van plan?[/rquote]

dikke 19ers en mss iets lager.zwarte led achterlichten en devil eyes koplampen met hid xenon set,en zwarte zij knippers.

voor de rest,lekker opc laten

Ziet er super uit, heel apart dat zwarte dak bij een zafira. Ben heel bnieuwd naar het eindresultaat.

Zou met een zwart dak, geen dakrails doen. Een set 19" OPC Y velgen en een 3 cm verlagen dat zou hem zeker heeel dik staan.

Ziet er super uit, heel apart dat zwarte dak bij een zafira. Ben heel bnieuwd naar het eindresultaat.

Zou met een zwart dak, geen dakrails doen. Een set 19" OPC Y velgen en een 3 cm verlagen dat zou hem zeker heeel dik staan.

Terug
Naar boven