• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zafira OPC Turbo(update 07 april)

[rquote=1836809&tid=139464&author=ronOPC1]Ziet er super uit, heel apart dat zwarte dak bij een zafira. Ben heel bnieuwd naar het eindresultaat.

Zou met een zwart dak, geen dakrails doen. Een set 19" OPC Y velgen en een 3 cm verlagen dat zou hem zeker heeel dik staan.

[/rquote]:wors

[rquote=1836809&tid=139464&author=ronOPC1]Ziet er super uit, heel apart dat zwarte dak bij een zafira. Ben heel bnieuwd naar het eindresultaat.

Zou met een zwart dak, geen dakrails doen. Een set 19" OPC Y velgen en een 3 cm verlagen dat zou hem zeker heeel dik staan.

[/rquote]:wors

Gewoon zwart doen, chroom maakt het ietwat te druj en is op deze auto niet nodig.

[rquote=1836690&tid=139464&author=GREY ILLUSION][rquote=1836675&tid=139464&author=stillekracht]Ziet er geweldig uit ook met dat zwarte dak :thumbup, ben benieuwd hoe je dat met de dak spoiler doet.....

Worden de dak rails in een rvs/chroom kleur ? misschien mooi met nieuw type mistlampen zafira b opc of meriva opc.........

[/rquote]

spoiler blijft denk ik blauw,anders zou ik nog een stuk klep ook zwart moeten maken.kan wel natuurlijk.

maar over de reling heb ik ook aangedacht om deze rvs/chroom look.de dak lijsten worden wel zwart.

wel zat ik eigenlijk om in de toekomst strakke dak lijsten te monteren(zwart) dus dan valt de reling weg.maar tot die tijd......wat zal ik doen???

wat vinden jullie hier op het forum over de dak reling zwart of rvs/chroom.

voor de rest al bedankt voor de vele positieve reacties.[/rquote]

Gewoon zwart doen, chroom maakt het ietwat te druj en is op deze auto niet nodig.

[rquote=1836690&tid=139464&author=GREY ILLUSION][rquote=1836675&tid=139464&author=stillekracht]Ziet er geweldig uit ook met dat zwarte dak :thumbup, ben benieuwd hoe je dat met de dak spoiler doet.....

Worden de dak rails in een rvs/chroom kleur ? misschien mooi met nieuw type mistlampen zafira b opc of meriva opc.........

[/rquote]

spoiler blijft denk ik blauw,anders zou ik nog een stuk klep ook zwart moeten maken.kan wel natuurlijk.

maar over de reling heb ik ook aangedacht om deze rvs/chroom look.de dak lijsten worden wel zwart.

wel zat ik eigenlijk om in de toekomst strakke dak lijsten te monteren(zwart) dus dan valt de reling weg.maar tot die tijd......wat zal ik doen???

wat vinden jullie hier op het forum over de dak reling zwart of rvs/chroom.

voor de rest al bedankt voor de vele positieve reacties.[/rquote]

Ziet er toppie uit Tim. Dak is ook erg goed gelukt. Ik zou de roofrails eraf laten net als bij mijn station. Staat gewoon een stuk dikker.

Ziet er toppie uit Tim. Dak is ook erg goed gelukt. Ik zou de roofrails eraf laten net als bij mijn station. Staat gewoon een stuk dikker.

zo heb vandaag weer wat gedaan:

nieuwe voorruit erin gekit.

vloerbekeding terug geplaatst.

kabelboom terug geplaatst.

gordels terug geplaatst.

portier rubbers en stijl rubbers terug geplaatst.

en wat zijruitjes terug gezet

en weer een hele meuk geschuurd en gespoten.

4 portieren.

achterklep.

a.bumper.

en alle handgrepen en wat lijstjes.

P110111_155737.jpg

P110111_174224.jpg

P110111_174238.jpg

P110111_174308.jpg

P110111_174316.jpg

P110111_174745.jpg

P110111_174800.jpg

zo heb vandaag weer wat gedaan:

nieuwe voorruit erin gekit.

vloerbekeding terug geplaatst.

kabelboom terug geplaatst.

gordels terug geplaatst.

portier rubbers en stijl rubbers terug geplaatst.

en wat zijruitjes terug gezet

en weer een hele meuk geschuurd en gespoten.

4 portieren.

achterklep.

a.bumper.

en alle handgrepen en wat lijstjes.

P110111_155737.jpg

P110111_174224.jpg

P110111_174238.jpg

P110111_174308.jpg

P110111_174316.jpg

P110111_174745.jpg

P110111_174800.jpg

Ziet er netjes uit Tim...

die daklijsten zou ik niet chroom doen inderdaad. Ziet er daluk ook alweer stuk anders uit als hij weer in elkaar staat.

Groeten Twan

Ziet er netjes uit Tim...

die daklijsten zou ik niet chroom doen inderdaad. Ziet er daluk ook alweer stuk anders uit als hij weer in elkaar staat.

Groeten Twan

Terug
Naar boven