• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zafira OPC Turbo(update 07 april)

[rquote=1841501&tid=139464&author=custom]Ziet er goed uit.!

Wat is dat voor westfield ernaast :)[/rquote]

westfield is van mijn baas:D

leuk speelgoed.

[rquote=1841501&tid=139464&author=custom]Ziet er goed uit.!

leuk speelgoed.

op de foto lijkt het nog enigzins een beetje oke die rails.maar in het echt lijken het 2 handvaten waar aan je de auto optild.

ik denk idd dat een strak zwart dak het mooiste staat.dan lijhkt de auto lager en breder.

ja en de koplampen vind ik wel dik.als ik originele zwarte xenon koplampen voor had kunnen krijgen had ik dat gedaan.maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.en xenon in een originele opc h7 lamp ziet ook niet uit.

vind wel als je xenon heb dat het uit een glazen oog moet komen en niet uit de volledige lamp.zodat de rest van de wereld ook verlicht is

op de foto lijkt het nog enigzins een beetje oke die rails.maar in het echt lijken het 2 handvaten waar aan je de auto optild.

ik denk idd dat een strak zwart dak het mooiste staat.dan lijhkt de auto lager en breder.

ja en de koplampen vind ik wel dik.als ik originele zwarte xenon koplampen voor had kunnen krijgen had ik dat gedaan.maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.en xenon in een originele opc h7 lamp ziet ook niet uit.

vind wel als je xenon heb dat het uit een glazen oog moet komen en niet uit de volledige lamp.zodat de rest van de wereld ook verlicht is

[rquote=1841956&tid=139464&author=belgium turbo][rquote=1841876&tid=139464&author=stillekracht]ja..... maar jij komt uit belgië

[/rquote]

Wat heeft dat ermee te zien ??

[/rquote]ja wat wil je daarmee zeggen ben ook van belgie en vind het ook niet mooi maar das ieder zijn mening natuurlijk . over smaken valt ernie te twisten :jerry

[rquote=1841956&tid=139464&author=belgium turbo][rquote=1841876&tid=139464&author=stillekracht]ja..... maar jij komt uit belgië

[/rquote]

Wat heeft dat ermee te zien ??

[/rquote]ja wat wil je daarmee zeggen ben ook van belgie en vind het ook niet mooi maar das ieder zijn mening natuurlijk . over smaken valt ernie te twisten :jerry

Dakrails is ook niet mijn ding. Ben blij dat ze van mijn station af zijn. Maakt een auto veel dikker.

Koplampen staan netjes maar idd de originele zwarte xenon lampen zou nog dikker zijn.

:wors:wub

[rquote=1841876&tid=139464&author=stillekracht]ja..... maar jij komt uit belgië

[/rquote]

jah, en jij uit holland... Waar slaat dat nu weer op...:fy1

Dakrails is ook niet mijn ding. Ben blij dat ze van mijn station af zijn. Maakt een auto veel dikker.

Koplampen staan netjes maar idd de originele zwarte xenon lampen zou nog dikker zijn.

:wors:wub

[rquote=1841876&tid=139464&author=stillekracht]ja..... maar jij komt uit belgië

[/rquote]

jah, en jij uit holland... Waar slaat dat nu weer op...:fy1

[rquote=1842063&tid=139464&author=GREY ILLUSION][rquote=1841501&tid=139464&author=custom]Ziet er goed uit.!

leuk speelgoed.

[/rquote]

I know, ben soortgelijk iets aan het bouwen.

Mijn mening mbt. de zafirswa (niet dat die er toe doet)

ORIGINEEL, dus die dakrommel deraf en originele of donkere koplampen erin met xenon en geen aftermarkt op zo een caliber auto, maar dat is mijn mening (die er niet toe doet ) :)

[rquote=1842063&tid=139464&author=GREY ILLUSION][rquote=1841501&tid=139464&author=custom]Ziet er goed uit.!

leuk speelgoed.

[/rquote]

I know, ben soortgelijk iets aan het bouwen.

Mijn mening mbt. de zafirswa (niet dat die er toe doet)

ORIGINEEL, dus die dakrommel deraf en originele of donkere koplampen erin met xenon en geen aftermarkt op zo een caliber auto, maar dat is mijn mening (die er niet toe doet ) :)

Terug
Naar boven