• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zafira opc

kaydee-opc

Post weinig
mijn zafira opc;

DSC04383.jpg

DSC04384.jpg

DSC04385.jpg

DSC04386-1.jpg

leuke zaf, is in ieder geval niet standaard meer.

hoeveel vermogen trek je er nu uit?

De luchtfilterkast vervanging wil ikzelf ook nog gaan doen, dan kan je veel beter bij je bougies en scheelt weer warmte overdracht.

Je hebt wel de hoofdprijs bij mpech betaald zo te zien (aan direct flow kit)...en je mist het hitteschild bij je spruitstuk!

Wel leuke zaf!

ik denk dat hij hem zo gekocht heeft king:

De moeren van het spruitstuk zijn wel mooi. Wil zelf ook wel die verkorte inlaat. De 1 betaald er 349 euro voor de andere de helft omdat hij/zij zelf alle research doet qua onderdelen van wat er goed past. als je dat een ander wilt laten doen betaal je daarvoor bij aanschaf van desbetreffend product.

Mooie zafira, en dat mpech valt best mee hoor. Ze doen ook echt wel goede dingen. De 1 heeft goede ervaringen en de ander slechte.

De zafira ziet er in ieder geval gaaf uit.

Ikzelf heb wel goede ervaringen met Mtech, ze zijn alleen aan de prijzige kant. Maar wat ik wel moet zeggen is dat als hij zegt dat het past, dan heb je 95% zekerheid dat het bij jouw ook past.

bedankt voor de reacties!:wors

heb hem in ieder geval niet zo gekocht, was volledig standaard bij aankoop,heb alles zelf gedaan en inderdaad bij m-tech spullen besteld, prima ervaringen ermee..

ik weet niet precies hoeveel pk en nm het nu heeft, weet wel dat ik mij maat mij celica 4x4 carlos sainz met 270pk op de bank, met een sprintje eruit rij :jerry

dat vond ik ook nu nog de roze bestellen voor mijn dochter :agent

zit nu nog in maxi cosi...haar recaro tijd komt nog wel king:

Ziet er erg dik uit :thumbup

Vooral die FMIC :wors

Was die makkelijk te plaatsen of moest je veel pas maken?

Ik zie namelijk dat je je originele koelvin nog hebt

naja, valt wat voor te zeggen uhuh. Past wel, monteren en klaar. Niks zelf uitzoeken qua onderdelen alles is geleverd.

En passend maken hoeft niet om op terug te komen.

Is aan de ene kant ook wel weer wat waard.

Maar waar loopt die carter ventilatie naar toe kaydee?

Terug
Naar boven