Hallo iedereen!
Ikzelf rijd met een Astra G Bertone, daarom niet actief in dit deel van het forum.
Ik heb een vraagje ivm de nieuwe Zafira Tourer.
Mijn vader rijd momenteel met een Zafira A, nu wil hij binnen een klein jaar
een Zafira Tourer aanschaffen.
Vraag 1: Hij zou graag een Zafira Tourer van de stockwagens nemen, hoelang zal het ongeveer duren voor de Zafira Tourer als stockwagen beschikbaar is? Ik gok zelf ergens rond de zomermaanden?
Vraag 2: De wagen zal vooral gebruikt worden om elke dag +- 80 km van en naar het werk te rijden.
Dit gebeurd vooral op wegen van 50/70 km/u. Ook zal de wagen gebruikt worden om in de zomermaanden
op reis te gaan naar de Alpen. Een vrij lange reis dus.
Met deze gegevens in gedacht, voor welke brandstof zouden jullie dan gaan?
Diesel of Benzine?
Momenteel zit er in de Zafira A een dieselmotor, maar de roetfilter schijnt geen aanwinst te zijn
in de nieuwe dieselmotoren...
Alvast bedankt!
Groetjes.
Ikzelf rijd met een Astra G Bertone, daarom niet actief in dit deel van het forum.
Ik heb een vraagje ivm de nieuwe Zafira Tourer.
Mijn vader rijd momenteel met een Zafira A, nu wil hij binnen een klein jaar
een Zafira Tourer aanschaffen.
Vraag 1: Hij zou graag een Zafira Tourer van de stockwagens nemen, hoelang zal het ongeveer duren voor de Zafira Tourer als stockwagen beschikbaar is? Ik gok zelf ergens rond de zomermaanden?
Vraag 2: De wagen zal vooral gebruikt worden om elke dag +- 80 km van en naar het werk te rijden.
Dit gebeurd vooral op wegen van 50/70 km/u. Ook zal de wagen gebruikt worden om in de zomermaanden
op reis te gaan naar de Alpen. Een vrij lange reis dus.
Met deze gegevens in gedacht, voor welke brandstof zouden jullie dan gaan?
Diesel of Benzine?
Momenteel zit er in de Zafira A een dieselmotor, maar de roetfilter schijnt geen aanwinst te zijn
in de nieuwe dieselmotoren...
Alvast bedankt!
Groetjes.