• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zag m toevallig staan... (Rio Verde)

Hier in heerlen was ook een Tigra binnen gekomen maar helaas zat de hele voorkant in elkaar en was het interieur niet goed zat een scheur bij de bestuurdersstoel enzo dus ja helaas niets meer van over al.

Ik kijk nog mee rond (wil zelf ook nog een gaaf setje maar ja is bijna niet uit tehalen merk ik al)

Tja, wat wil je, meeste setjes zijn toch al gauw 15 / 16 jaar oud en zijn niet nieuw meer helaas..

Dan zou je je eigen stoelen beter kunnen laten bekleden als je nieuw leer wilt en dan is 300 / 400 euro voor een setje echt en origineel leer niet veel zou ik zeggen!

Tja, wat wil je, meeste setjes zijn toch al gauw 15 / 16 jaar oud en zijn niet nieuw meer helaas..

Dan zou je je eigen stoelen beter kunnen laten bekleden als je nieuw leer wilt en dan is 300 / 400 euro voor een setje echt en origineel leer niet veel zou ik zeggen!

dat klopt :D setje stoelen wat ik nu heb gekocht koste ook 350 euro en dat zijn alleen de voorstoelen!!! en ik krijg ze er niet eens in >.< best wel sneu he :P

dat klopt :D setje stoelen wat ik nu heb gekocht koste ook 350 euro en dat zijn alleen de voorstoelen!!! en ik krijg ze er niet eens in >.< best wel sneu he :P

Niet sneu, gewoon jammer, had je voor dat geld een leuk en toch redelijk net setje Rio verder voor gehad (met voorpanelen, achterbank- en zittingen) !

[rquote=1914146&tid=146334&author=Kay..]dat klopt :D setje stoelen wat ik nu heb gekocht koste ook 350 euro en dat zijn alleen de voorstoelen!!! en ik krijg ze er niet eens in >.< best wel sneu he :P[/rquote]

Niet sneu, gewoon jammer, had je voor dat geld een leuk en toch redelijk net setje Rio verder voor gehad (met voorpanelen, achterbank- en zittingen) !

[rquote=1914146&tid=146334&author=Kay..]dat klopt :D setje stoelen wat ik nu heb gekocht koste ook 350 euro en dat zijn alleen de voorstoelen!!! en ik krijg ze er niet eens in >.< best wel sneu he :P[/rquote]

wil geen leer meer :P ga met de tieg dadelijk redelijk vaak naar kroatie en die hitte daar en dan in combinatie met leer?? is niet echt fijn letterlijk je billen verbranden dan :p

wil geen leer meer :P ga met de tieg dadelijk redelijk vaak naar kroatie en die hitte daar en dan in combinatie met leer?? is niet echt fijn letterlijk je billen verbranden dan :p

Als je er naakt in gaat zitten wel, vind het redelijk meevallen met een lichte kleur leer (ook met Cali zwart leer viel het mee)!

[rquote=1914212&tid=146334&author=Kay..]wil geen leer meer :P ga met de tieg dadelijk redelijk vaak naar kroatie en die hitte daar en dan in combinatie met leer?? is niet echt fijn letterlijk je billen verbranden dan :p[/rquote]

Als je er naakt in gaat zitten wel, vind het redelijk meevallen met een lichte kleur leer (ook met Cali zwart leer viel het mee)!

[rquote=1914212&tid=146334&author=Kay..]wil geen leer meer :P ga met de tieg dadelijk redelijk vaak naar kroatie en die hitte daar en dan in combinatie met leer?? is niet echt fijn letterlijk je billen verbranden dan :p[/rquote]

hahaha nee maar min vriendin heeft van die rokjes en van die korte broekjes. Ze klaag al altijd bij mijn Ford ltd uit 1977 is ook vol leder

hahaha nee maar min vriendin heeft van die rokjes en van die korte broekjes. Ze klaag al altijd bij mijn Ford ltd uit 1977 is ook vol leder

In de kofferbak stoppen :P !

[rquote=1914288&tid=146334&author=Kay..]hahaha nee maar min vriendin heeft van die rokjes en van die korte broekjes. Ze klaag al altijd bij mijn Ford ltd uit 1977 is ook vol leder[/rquote]

Terug
Naar boven