origineel gepost door Maartuh
haha ja zo kreeg ik ze niet op de foto's hoor!
Was weer gaaf inderdaad, qua schijt aan de regels publiek vond ik het op zich wel meevallen, soms ff een lomp figuur, maar die werd door de rest al snel teruggeroepen. Wat gebeurde er allemaal waar jij hebt gestaan dan?
Flinke sneeuw nog gekregen tijdens de clementine RT, en terug was het best link met de zomerbandjes + haarspeldbochten naar beneden :O
@mantasport heeft de route kaarten, ik weet het niet meer, clementine was er volgens mij ook tussen.
Maar bij de eerste proef stonden we tegen het lint, maar heb een groot deel van de fotos weg kunnen gooien omdat er steeds van die hufters voor de lens sjouwden en verderop stonden ze gewoon op de proef.
bij de 2e zagen we ook gewoon volk lopen op de proef waar dus alweer gereden werd ook op plaatsen waar het niet kon stond simpelweg volk, deze proef werd later afgelast doordat er teveel volk in de bossen op de proeven stonden.
Bij de derde proef weer hetzelfde en ook weer idioten die gewoon voor je lens komen te staan terwijl je zelf al tegen de weg aan leunt.
Niemand werd er ook maar op aangesproken als je er wat van zei deed men of konden ze je niet verstaan, schelden, wat toch wel internationaal begrepen zou moeten worden hielp ook niet
En veel bier, enorm veel gele kratjes Jupiler, ik kan me even niet herinneren dat het vorig jaar zo erg was.
ik zal in de loop van de week ook even wat fotos uitzoeken.