• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zaterdag vergaat de wereld (geloven sommigen)

Die beste meneer had een rekenfoutje gemaakt, het komt nu in oktober. :vertag

Kunnen we toch nog naar Italië met de vakantie :agent

@Mr.F wrote:De wereld zou tussen 21-5-2011 en 21-10-2011 langzaam vergaan?

21-5 moesten er aardbevingen komen enzo.. tuurlijk! ;)

Aardbeving in Nederland?

Als men enige jaren geleden in een bepaalde provincie een aardschok voelde dan riep men: oei Ien Dales komt klaar.

:jerry :jerry :wtf

@Mr.F wrote:De wereld zou tussen 21-5-2011 en 21-10-2011 langzaam vergaan?

21-5 moesten er aardbevingen komen enzo.. tuurlijk! ;)

Aardbeving in Nederland?

Als men enige jaren geleden in een bepaalde provincie een aardschok voelde dan riep men: oei Ien Dales komt klaar.

:jerry :jerry :wtf

@gertjuh1968 wrote:shit dan ga ik ook naar de hel, hmmmm als ik m,n auto maar mee mag nemen............ :D

Naar de hel is ook zo`n fabeltje................................... ;)

Vroeger, heel heel vroeger in Israel riep men als je verkeerd bezig was, o.a. misdaad dan ga je naar de hel. En dat was een sloppenwijk aldaar.

En de hemel.....................er is niet één terug gekomen om te vertellen dat het waar is.

:jerry :jerry

@gertjuh1968 wrote:shit dan ga ik ook naar de hel, hmmmm als ik m,n auto maar mee mag nemen............ :D

Naar de hel is ook zo`n fabeltje................................... ;)

Vroeger, heel heel vroeger in Israel riep men als je verkeerd bezig was, o.a. misdaad dan ga je naar de hel. En dat was een sloppenwijk aldaar.

En de hemel.....................er is niet één terug gekomen om te vertellen dat het waar is.

:jerry :jerry

Maar om terug te komen of de aarde vergaat, ja dat is waar wanneer men, de mens zich voortplant als het nu gaat. Maar wanneer.........................??????????????

De wereld populatie zou met 50% moeten verminderen, en daar is de wereld niet alleen beter af maar ook de mens.

De EU wilt dus in 30 jaar 150.000.000. immigranten binnen laten in Europa. :vertag :puke

Want wij maken te weinig kinderen in Europa.

En men wil dus nu op dit moment de co2 uitstoot tot 2020 met 30% minderen...........

Meer mensen = meer vervuiling, meer regels, meer overlast van regel ambtenaren enz.

Maar om terug te komen of de aarde vergaat, ja dat is waar wanneer men, de mens zich voortplant als het nu gaat. Maar wanneer.........................??????????????

De wereld populatie zou met 50% moeten verminderen, en daar is de wereld niet alleen beter af maar ook de mens.

De EU wilt dus in 30 jaar 150.000.000. immigranten binnen laten in Europa. :vertag :puke

Want wij maken te weinig kinderen in Europa.

En men wil dus nu op dit moment de co2 uitstoot tot 2020 met 30% minderen...........

Meer mensen = meer vervuiling, meer regels, meer overlast van regel ambtenaren enz.

Of de mens er beter van wordt weet ik niet. Vroeger toen men gemiddeld 35 werd, moorden de ene bevolking de andere ook uit. Hebberigheid zal er altijd zijn en de mens wil er nog altijd voor vechten.

Al lijkt het mij wel lekker rustig.

Of de mens er beter van wordt weet ik niet. Vroeger toen men gemiddeld 35 werd, moorden de ene bevolking de andere ook uit. Hebberigheid zal er altijd zijn en de mens wil er nog altijd voor vechten.

Al lijkt het mij wel lekker rustig.

nu roept die zelfde malloot dat hij het verkeerd had en dat de nieuwe datum 21 oktober is..........

maar welk jaar zegt hij niet :jerry

nu roept die zelfde malloot dat hij het verkeerd had en dat de nieuwe datum 21 oktober is..........

maar welk jaar zegt hij niet :jerry

Hebben wij afgelopen zondag de film 2012 ook gezien???

Nou zo zou het kunnen gaan........................het vergaan dus.

:jerry :jerry :jerry

Hebben wij afgelopen zondag de film 2012 ook gezien???

Nou zo zou het kunnen gaan........................het vergaan dus.

:jerry :jerry :jerry

Nou ik er zo over nadenk, vorige week zaterdag is het uitgegaan met mijn vriendin na 5 jaar, dat was die dag.

Nou ik er zo over nadenk, vorige week zaterdag is het uitgegaan met mijn vriendin na 5 jaar, dat was die dag.

@jethro wrote:Haha,...............hoop voor de gelovige, want die geloven toch. ;)

:jerry

Wist je dat Jetro ook een bijbelse naam is?

Het was de schoonvader van Mozes ;)

@jethro wrote:Haha,...............hoop voor de gelovige, want die geloven toch. ;)

Trouwens, wist je dat Jetro ook een bijbelse naam is?

Terug
Naar boven