• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zeelandweekend 2010

origineel gepost door lenn0

Ja, het schiet mij ook ineens te binnen, moet ik me hiervoor opgeven bij de camping zelf?

Ben vorig jaar op naam van mike/manta19sr meegegaan, dus weet het even niet meer. hee lenart, ja bel ff met de camping

diegenen die al weten dat ze naar het Zeelandweekend komen, willen die zich opgeven op de camping 0118-601212:thumbup

origineel gepost door mar10manta

diegenen die al weten dat ze naar het Zeelandweekend komen, willen die zich opgeven op de camping 0118-601212:thumbup

Ik heb het gedaan en ik ga zoals eerder vermeld 13-06 al heen

Met de telefonische reservatie van een "Zwerfhut" had ik het reeds vermeld.

Op het reservatieformulier dat ze me teruggestuurd hebben hebben ter bevestiging stond het ook.

Zal wel in orde zijn.

ik zal me morgen even opgeven. :thumbup

hopelijk kan de 16v ergens volgende week afgesteld worden en zit er niks tegen, anders moeten we straks met de hyundai van mn vriendin komen... :jerry

Done! ik ga van 12-17 juni naar port zeelande camping en op de terugweg 17-20 naar de witte raaf:):thumbup

als ik het eind toch probeer te rijden blijf ik maar wat langer :P :angel

hopelijk kan de 16v ergens volgende week afgesteld worden en zit er niks tegen, anders moeten we straks met de hyundai van mn vriendin komen... :jerry vriendin?! hyu.... wat? hahahaha

hopelijk kan de 16v ergens volgende week afgesteld worden en zit er niks tegen, anders moeten we straks met de hyundai van mn vriendin komen... :jerry vriendin?! hyu.... wat? hahahaha

hyu..? moest je niesten..? je zou er haast een allergische reactie van krijgen hè..?:o:jerry

haha ja martien , ik kom samen met m'n vriendin , die heeft er ook erg veel zin in en campeert ook het hele weekend mee.

nu nog hopen dat er niks meer tegen zit met de 16v ombouw, die is hopelijk net een weekje van te voren klaar en moet ook nog enigzins getest worden op betrouwbaarheid.

origineel gepost door MantaTeamTwello

wij zijn ook aangemeld 3 plaatse julli ook natuurlijk allemaal manta`s?

natuurlijk, het is toch een manta meeting:agent

alleen denk ik, dat ik al zeker weet dat ik de toerrit niet ga rijden.. die doe ik zondag wel op de terug weg ;)

Het ziet er naar uit dat ik er zaterdags bij ben met de toerrit.

Manta loopt weer.

Moeten nog wel wat dingen gebeuren, maar dat gaat vast goed komen deze week of volgende week:afro

origineel gepost door kadettsr

Het ziet er naar uit dat ik er zaterdags bij ben met de toerrit.

Manta loopt weer.

Moeten nog wel wat dingen gebeuren, maar dat gaat vast goed komen deze week of volgende week:afro goed bezig

origineel gepost door opelmanta29

Zo te zien wordt het een druk weekend. ik dacht ook al zoiets :thumbup niet alle "vaste " zeelandgangers zijn dit jaar aanwezig! dus hoop ik dit jaar op meer MANTA`S:D:P

Terug
Naar boven