• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zeelandweekend 2010

mar10manta

Post vaak
wie komt er naar het Zeelandweekend? 18, 19 en 20 juni zon ,zee , strand , rust geen files. mooie toerrit, met daarin noordzee , oosterschelde, een excursie in de toerrit. en niet te vergeten de behendigheids wedstrijd, kun je je stuurmans kunsten laten zien.

dit jaar zelfs 2 aandenkens!gezellige camping , te gast bij opel dealer in vlissingen.wederom te veel om op te noemen. dus in de manta en op naar zeeland! zie ook op het manta club gedeelte hier op het forum.

kan ik als niet lid ook gewoon komen kijken, naar bijvoorbeeld de behendigheidswedstrijd? En dan eventueel lid worden

he koen , ja tuurlijk kan dat. en lid worden ook!

je kunt ook de camping op alleen als je komt kijken en niet komt camperen kun je alleen lopend op het terrein! maar kun je eens kennis maken met de andere manta rijders hier uit de buurt en natuurlijk ook de anderen uit de rest van het land.

Dat is een best plan,ook wij verheugen ons op een leuk weekeindje zeeland.

Laat de bolissen maar komen

ja moet eerlijk zeggen toen ik zei we gaan naar zeeland vrouw blij dr zusje gaat ook weer mee vondt het ook mooi vorig jaar en onze grote(kleine)meid was ook zeer enthousiast

nu druk bezig extra ruimte in de koffer te maken want wil dat eind niet weer met aanhanger rijden en de turkse optie is ook niet eerst keus

Wat wil dan allemaal meenemen Eddie,hutje is toch redelijk compleet.

Oja vrouwen he,k snap um.

K snap het helemaal.

Grrr.waarschijnlijk moeten ze nog piesen onderweg ook.

Succes,mate

See you. in Arnemuiden

haha

maar zat vorig jaar ja met kinderwagen etc maar onze baby is niet meer baby

nu hoeft enkel buggy me maar lpg tank ligt nog in de kofferbak en die ben ik nu aan het verplaatsen

benz tank er uit etc

ja behendigheids wedstrijd weer mee doen heng heng giel

nu weet ik het zeker, ga aan het vrouwtje doorgeven dat ik dat weekend iets heel belangrijks te doen heb.

origineel gepost door manta73

K snap het helemaal.

Succes,mate

See you. in Arnemuiden

Heng Heng :thumbup

origineel gepost door manta73

K snap het helemaal.

Succes,mate

See you. in Arnemuiden

Hé hé Gieleke, durf je wel :swear.

Ik moet altijd langer wachten op die kerel van mij dan hij op mij... En hij is ook altijd degene die onderweg weer moet plassen.... :sleeping

Je hebt wat uit te leggen in Zeeland:P

ja heng heng,

kijken of we weer een 'podium' plek hebben net als de laatse 2 jaar,gok van neit,moet toch keer mis gaan,

hopen dat de a het dit jaar wel volhoud,

vorig jaar lekke band en vernsnellingsbak gescheurt

b manta he,dat blijft heel,alst goed is dan rijdent met webers enz,stickers is nog afw88 hoe snel de drukkerij is.

origineel gepost door a-manta-turbo

ik ben er ook dat weekend hellaas zonder de turbo :cry

de sleurhut moet ook mee :P een manta turbo , die de sleurhut niet kan trekken?!:o. ik was op het limburg weekend maar zag daar meerderemanta`s ja en zonder turbo. met een caravaan erachter!:D

Ja, het schiet mij ook ineens te binnen, moet ik me hiervoor opgeven bij de camping zelf?

Ben vorig jaar op naam van mike/manta19sr meegegaan, dus weet het even niet meer.

Terug
Naar boven