• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zeelandweekend 2010

@ manta team twello / danny

oo dan kunnen we elkaar wel eens inhalen op de snelweg.. plan hier is om rond 10 te verttrekken..
almelo --> twello -+ 3 kwartier .. we zullen zien

maar hoe rijden jullie dan via arnhem/ den bosh

of via utrecht boven langs ??

origineel gepost door eddepet007

@ manta team twello / danny

oo dan kunnen we elkaar wel eens inhalen op de snelweg.. plan hier is om rond 10 te verttrekken..
almelo --> twello -+ 3 kwartier .. we zullen zien

maar hoe rijden jullie dan via arnhem/ den bosh

of via utrecht boven langs ??

ik denk richting tiel/breda (in grote lijnen)

het maakt opzich in km niet veel uit of je nou via tiel a15 rijdt of via den bosch dat scheeld 5 km ofzo..iets dacht k..

ik rijdt achter johnnie aan.. (die heeft de caravan er achter hangen en ik maar een vouwkarretje dus hij bepaalt de snelhijd en route ;) ) maar zal wel via tom tom gaan.. geen id wat die aangeeft..

maar zal wel onder utrecht door gaan..

oei wat luxe mike

had ik normaal ook in de caravan ,maar we hebben nu weer trekkers hut is 280 km rijden gekloof ik liever zonder iets achter de auto

en bier on ik vorig jaar gekoeld hjalen int dorp bij de slijter weet ik nog

morgen bbq op zoeken

kolen halen we daar dan wel en eten want wordt nu al kijken wat wel/ niet mee kan

maar loopt wel los

@mantateam twello

ja geeft 2 km verschil aan maar ene gaat ie richting utrcht andere via nijmegen denbosch denk dat we daar langs aan aan gezien utrecht vaak kut is op vrijdag

pfff net thusi vandaag 16 uren gewerkt morgenavond zit ik in harlingen en ik hoop vrijdag op tijd thuis te zijn. zal wel met een smerige manta aan komen want echt geen tijd meer om die nog eens te wassen en de binnenkant een schoonmaken. tot zaterdag in vlissingen

Wees blij dat je met een smerige manta kan komen, ik kom helaas dus TOCH niet met de manta...

Ding lekt te veel olie, ik ga het er niet op wagen en nu komt het echt niet meer klaar voor dit weekend. :fy1

Dus Martien, hopelijk geen bezwaar als ik met een Mazda MX5 kom?

manta loopt weer,nu wel ff op injectie,maar lopen is lopen,

was van plan alle belijningen nog af te werken maar daar heb ik geen tijd voor.

rond 12 uur breng ik de caravan ff daar,dan terug naar huis manta pakken en nog wat andere dingen regelen dan rond half 4 aankomst erremue

De manta loopt nog steeds goed! Ik kom zaterdagmorgen dus die kant op!

even voor alle duidelijkheid, hij is niet in supermooie staat. Wordt absoluut aangewerkt!

Vooral dat probleem met de benzine ziet er niet uit, maar goed!

Wordt naar een oplossing gezocht en misschien kunnen jullie mij zaterdag nog goede adviezen geven.

11 uur begint de toertocht voor zover ik weet?

Hoe laat is het ongeveer afgelopen? Dan weet ik dat een beetje met de terugreis planning!

TOt zaterdag!

origineel gepost door kadettsr

De manta loopt nog steeds goed! Ik kom zaterdagmorgen dus die kant op!

even voor alle duidelijkheid, hij is niet in supermooie staat. Wordt absoluut aangewerkt!

Vooral dat probleem met de benzine ziet er niet uit, maar goed!

Wordt naar een oplossing gezocht en misschien kunnen jullie mij zaterdag nog goede adviezen geven.

11 uur begint de toertocht voor zover ik weet?

Hoe laat is het ongeveer afgelopen? Dan weet ik dat een beetje met de terugreis planning!hee maakt niet uit hoe die er uit ziet! hety gaat er om dat het een manta is! er staat een excursie om 15.00 dus voor 16.00 ben je zeker niet klaar of je moet van daar gelijk door rijden zie je morgen

TOt zaterdag!

Terug
Naar boven