• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zeer Goedkope Astra coupe turbo.

als je leer wilt, blijft haast alleen import wagies over.

origineel 1ste toelating nl kom je die niet veel tegen zowel coupe als cabrio zijn in de meeste gevallen voorzien van stof, leer is moeilijk te vinden

@miraltje wrote:als je leer wilt, blijft haast alleen import wagies over.

origineel 1ste toelating nl kom je die niet veel tegen zowel coupe als cabrio zijn in de meeste gevallen voorzien van stof, leer is moeilijk te vinden

zit er bij mij gewoon in hoor.. orgineel nederlands, leer, etc etc etc...

als iemand trouwens nog een leuke coupe turbo heeft waar ie vanaf wil en hij zoekt een leuke coupe 2.2... laat het dan maar eventjes weten, wellicht kunnen we er wel uitkomen

met zomerbandjes

556927_519206298099483_659357936_n.jpg

winterbandjes

550646_496762117010568_1639136447_n.jpg

@Martijntwello wrote:als iemand trouwens nog een leuke coupe turbo heeft waar ie vanaf wil en hij zoekt een leuke coupe 2.2... laat het dan maar eventjes weten, wellicht kunnen we er wel uitkomen

met zomerbandjes

556927_519206298099483_659357936_n.jpg

winterbandjes

550646_496762117010568_1639136447_n.jpg

Maar je verkoopt hem niet los :hmmz ? , alleen ruilen?

@D0m1nat0r1 wrote:@Martijntwello wrote::thumb als je genoeg bied... :thumb

Need more info :jerry , km en bouwjaar enz......

serieus belangstelling.. kan verdere info via u2u ....

t liefst ga ik voor een ruil.. maar dan moet de turbo ook wel helemaal aan mijn eisen voldoen..

en dan komen we er wel financieel uit... de auto zo verkopen kan ik altijd nog... zit absoluut geen haast achter, hij rijd immers heerlijk..

@miraltje wrote:als je leer wilt, blijft haast alleen import wagies over.

Ik snap zowiezo niet waarom er in een cabrio stoffen bekleding zit...dat wordt toch snel smoezelig???

1 x een dikke meeuw erboven met je kappie open... :hmmz :hmmz

de mijne heeft overigens ook leer...(wel lekker als de volle zon erop heeft geschenen :jerry )

Terug
Naar boven