• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zekering

baboe

Post weleens wat
hoi de astra van m,n zoon de zekering springt steeds kapot van de richting aan wijzer alarmlichten doen het wel is astra van 1995 16 i 8 klepper wie weet wat gr baboe

Dit is al is een keertje in het astra gedeelte besproken volgens mij, ik zou een nieuwe richtingaanwijzer proberen of eentje van de sloop kijken of het probleem zich nog blijft voor doen!

Dit is al is een keertje in het astra gedeelte besproken volgens mij, ik zou een nieuwe richtingaanwijzer proberen of eentje van de sloop kijken of het probleem zich nog blijft voor doen!

alle draden van achter na gelopen toen zag ik et wegsmolten aan mekaar dus opgelost gelukkig

alle draden van achter na gelopen toen zag ik et wegsmolten aan mekaar dus opgelost gelukkig

hoi nog steeds probleem zekering spring nog steeds na nwe richting aanwijzer gemonteert en nwe alarm schakelaar op de sloop gehaaldt wat nou wieweet wat gr baboe

hoi nog steeds probleem zekering spring nog steeds na nwe richting aanwijzer gemonteert en nwe alarm schakelaar op de sloop gehaaldt wat nou wieweet wat gr baboe

draden even goed controleren die vnaar de schakelaar lopen en van de schakelaar naar de zekering kast !

draden even goed controleren die vnaar de schakelaar lopen en van de schakelaar naar de zekering kast !

probleem nog steeds niet opgelost knipperlicht hendel + alarmschakelaar nog een keer vervangen van andere astra probleem blijf het zelfde alle stekkers van de radio er uit getrokken maar zekering springt nog steeds kabel gecheckt ook goed ik weet et niet meer gr baboe

probleem nog steeds niet opgelost knipperlicht hendel + alarmschakelaar nog een keer vervangen van andere astra probleem blijf het zelfde alle stekkers van de radio er uit getrokken maar zekering springt nog steeds kabel gecheckt ook goed ik weet et niet meer gr baboe

wanneer springt de zekering er uit?als de handle bediend wordt of gelijk als de auto op contact gezet wordt?

in het eerste geval eens bij de lampjes kijken,heb bij mijn vorige astra een keer sluiting in een fitting aan de voorzijde gehad.

greetz

wanneer springt de zekering er uit?als de handle bediend wordt of gelijk als de auto op contact gezet wordt?

in het eerste geval eens bij de lampjes kijken,heb bij mijn vorige astra een keer sluiting in een fitting aan de voorzijde gehad.

greetz

Terug
Naar boven