• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zendai V41 handleiding

Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Astra GTC uit 2006, in deze auto zit de Zendai V41 ingebouwd. Nu ben ik niet in het bezit van een handleiding. Kan iemand mij hier aan helpen? of heeft iemand hier goede ervaring mee?

Mvg. B

Ja die mogelijkheid zit erop, ik heb hem bij de CD en SD gezien, ik had geen usb stick maar ik twijfel er niet aan dat het daar ook mogelijk is, kijk maar bij de rode pijl

33b0pdy.jpg

Mark

www.AstraTuningClub.nl

Bedankt Lenny,

Ik heb Navaudio, al geraadpleegd en gevraagd of hun mij een handleiding konden sturen, maar die hadden ze niet. Ik had graag wat meer informatie over de instellingen enz van het systeem.

Mvg. B

@ASTRA.GTC

Jij hebt inderdaad het 'oudere' model van Navaudio. Ik heb mailcontact met ze gehad en ga a.s. zaterdag deze radio ook aanschaffen.

De radio die jij hebt is het 'officiële' model van Zendai V41. Die Mark heeft is een model van Swissaudio dat tijdelijk werd geleverd in een periode dat de Zendai niet leverbaar was, aldus Navaudio.

Helaas kan ik ook dmv mailcontact met Navaudio bevestigen dat de V41 geen shuffle functie heeft.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallo,

Nu heb ik nog 2 vragen, soms als ik de auto start en de radio gaat aan dan kan het zijn dat het volume heel hoog staat, ook al heb je voor dat je voordat je de auto afzet het volume naar beneden gezet. weet iemand hoe dit te verhelpen is?

En mijn 2e vraag is of je je contacten via bluethooth in de radio kunt laden, nu zie ik alleen de nrs. die mij gebeld hebben of die ik zelf gebeld heb maar bij BOOK staat niks?

Heeft iemand hier ervaring mee? ik hoor graag van julile

Alvast bedankt.

Heb je bij audio settings in het 2e tab de gain voor een bepaalde source hoger staan dan een andere sources?

Je 2e vraag weet ik nog geen antwoord op te geven, het staat er bij mij ook maar volgens de werknemers van Navaudio kan het helaas niet.

Mocht je meer te weten komen, hoor ik het graag! ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hee Hee,

Het is weer een tijdje geleden, maar nu ben ik weer tegen een probleempje aangelopen. Aangezien we laatst de zomertijd zijn ingegaan, zag ik op mijn infoschermpje boven op het dashboard dat mijn tijd nog op wintertijd staat. Nu was mijn vraag hoe kan ik die tijd verzetten nu ik de CD30 niet meer in de auto heb zitten? Ik heb al geprobeerd om het met de knoppen op het stuur te regelen maar tevergeefs ;( hopelijk kan iemand van jullie mij hier mee helpen king:

Alvast bedankt ;D

Terug
Naar boven