• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zendai v41 update?

ik heb een swissaudio, dus net iets anders als de zendai, maar wat bij de zendai kan dat kan wellicht ook straks bij mij.

Mark

Ik ga in het weekend kijken wat ik kan maken, ik heb zelf nog een stapel GPSjes liggen die ik kan misbruiken om m'n scripts te testen. Als ik een werkende heb, zet ik deze online :)

@ZakhooiTM wrote:Ik zal kijken of ik binnenkort een script kan maken die het systeem analyseert. Daarna kan ik er een maken die alles kopieert naar je 32GM SDKaart.

Voor de vraag of de kaarten kunnen worden geupdate waar dit topic volgens mij eigenlijk om ging, zeer waarschijnlijk wel, meestal draait er een speciale versie van iGo op en daar zijn genoeg updates voor te vinden en niet erg moeilijk te installeren.

Ondertussen heb ik de update`s van me iGo gevonden en geupdate.

Bedankt

@ZakhooiTM wrote:@opel-mark wrote:op de nav software zit gewoon een bestandje start.exe

Op de SD-Kaart ? dan is het kwestie van bestand hernoemen naar start_old.exe, een CE versie van Windows Explorer erop zetten en die hernoemen naar start.exe. Dan start de explorer in plaats van je nav software en ben je binnen :)

Er staat inderdaad een start.exe op. Maar die exe file is bedoeld om je navigatie software te pakken.

@ZakhooiTM wrote:Ik ga in het weekend kijken wat ik kan maken, ik heb zelf nog een stapel GPSjes liggen die ik kan misbruiken om m'n scripts te testen. Als ik een werkende heb, zet ik deze online :)

Spannend ik ben benieuwd :thumbup

Ik heb al iets gemaakt, er zitten alleen nog een aantal fouten in die opgelost moeten worden, ik heb afgelopen dagen / weekenden moeten overwerken waardoor ik erg weinig tijd over heb (Zondag is het weer raak kwa overwerken)

Sorry dat het allemaal zo lang duurt, maar er zit progressie in :)

Ik zal dit weekend wat instructies schrijven, ik wou een ding maken wat automagisch je hele apparaat scant.

Maar dat neem te veel tijd in beslag dus gooi het over een andere boeg, ik kom er morgen of uiterlijk zondag op terug.

En? hoe staat het ervoor ?

Het heeft totaal geen haast hoor, maar ben gewoon razend benieuwd :jerry

Ik was er zondag mee bezig tot iemand weer eens een stapel laptops op m'n bureau kwakte, vanavond ga ik er weer mee verder :)

updates zijn te koop (duur) maar hier en daar zijn ze ook wel te downloaden, ik heb zelf 1-7-2012 en 1-7-2013, ik hoop dus over een paar maanden de 2014 versie te vinden want er zijn altijd flinke veranderingen in een jaar tijd

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de iphone 4 kabel die er standaard bijgeleverd zit, kan veranderen naar een iphone 5 kabel of omzetstukje?

Terug
Naar boven