• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zf Versnellingsbak onderdelen

Ascona20E

Post weleens wat
Ik weet niet goed, waar ik dit onderwerp moet plaatsten.

Maar weet iemand een website of bedrijf die aan onderdelen kan komen voor onze ZF versnellingsbak !

Zijn er verder nog adressen bekend ??

In belgie, duitsland of engeland ??

We hebben nml een tandwiel nodig, en die kunenn we nergens krijgen

anders misschien laten maken bij een machinefabriek?

Kost wel wat, maarja, dat zullen ZF bakonderdelen vandaag de dag ook wel doen.

Laten maken kan een optie zijn, maar wel erg duur, kunnen we beter een nieuwe bak kopen..

Maar het kan toch niet zo wezen dat er voor dit type bakken, die enorm veel gebruikt worden geen onderdelen meer voor te krijgen zijn ??

je zou kunnen proberen om contact op te nemen met ZF zelf.

Misschien hebben zij nog onderdelen op voorraad liggen, of kunnen ze je verder helpen aan een reseller oid.

Dat bedrijf uit engeland had ik al gemaild, nu afwachten en hopen dat het iets word

Zf zelf heeft geen onderdelen meer van oude bakken, die hebben ze allemaal overgedaan naar een ander klein bedrijf, en die heeft bijna alles, op dat onderdeel na :(

Nog een hele zoektoch zo :hmmz

In Brabant zit ergens een bedrijf ''schuurtje'' daar reviseren ze keverbakken etc voor de cross, hun kunnen daar ook tandwielen steken. Sprak laatst iemand die me dat vertelde. Alleen waar het precies is..... Google is your friend. ;)

Als je dus het oude tandwiel nog hebt kunnen ze em misschien namaken

Terug
Naar boven