• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

(Zij)raamrubbers zijn gaan golven

Sinds vandaag heb ik ook een zijraam dat is gaan golfen

Wie weet hier wat een nieuw raam kost?

of heeft een goed raam voor me liggen

Hoor het graag van jullie

Groetjes,

Patrick

Een raam dat van iemand een golfclub gejat heeft en aan het golfen is?? Dat moet ik meemaken :P

Op een serieuze noot, ruitrubbers zullen wel alleen via de dealer te bestellen zijn of je moet iets via Carglass of een schadehersteller kunnen regelen.

ja dat is een vraag die ik heb.. je hebt glas verzekering voor je auto... als nou bijvoorbeeld je zijruit achter kapot is, wordt dit dan ook gemaakt door carglass of is het puur alleen je voorruit?

Ik heb inderdaad hetzelfde. en mijne is nu een jaar geleden gespoten, en toen zijn er nieuwe rubbers ingegaan. De eerste de beste keer dat he koud werd was het gewoon weer. maar geen vochtproblemen.

Gr. Eelco

origineel gepost door opelkadetje

tja k vraag me toch echt af wat je hiertegen kunt doen:(

De auto in een verwarmde ruimte zetten en niet mee rijden :P

ik had er tot voor kort nooit van gehoord, maar het schijnt met de jaren toch een probleempje te zijn.

Heb het met mijn ex calibra nooit gehad, en die ik nu heb ook niet

*afkloppen*

Ik heb het effe nagevraagd bij mijn opel dealer en ik krijg het zij raam daar voor 168 eurootjes dus denk dat ik maar een nieuw raam haal maar geloof dat het raam zonder korting 188 is dus ook dat valt wel mee.

origineel gepost door Patrick24

Ik heb het effe nagevraagd bij mijn opel dealer en ik krijg het zij raam daar voor 168 eurootjes dus denk dat ik maar een nieuw raam haal maar geloof dat het raam zonder korting 188 is dus ook dat valt wel mee.

haal der dan 1 van de sloop af waar geen bobbels op een calibra zit ben je altijd goedkooper uit

of compleet nieuwe rubber set

Terug
Naar boven