• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zijn de Omega's echt weg?

lang weg geweest hier ivb andere zaken,maar ja ik zou wel weer een a omega willen rijden

station uitvoering en dan met een dual ram en alle optie,s.

had er ooit 1 maar deze was niet meer te redden,blok is toen in een manta gegaan,en deze

is beroerd aan zijn eind gekomen.bij old members hier wel bekend.

dus laat me is wat weten als jullie zo iets tegen komen,echter moet ze wel in goede staat

zijn en geen restauratie project daar hebben we helaas de ruimte niet meer voor.

vgr tonsr.

Inderdaad, de latere jaren worden ook langzaam belastingvrij.

Zo bijzonder is een '86er verder toch niet?

lang weg geweest hier ivb andere zaken,maar ja ik zou wel weer een a omega willen rijden

station uitvoering en dan met een dual ram en alle optie,s.

had er ooit 1 maar deze was niet meer te redden,blok is toen in een manta gegaan,en deze

is beroerd aan zijn eind gekomen.bij old members hier wel bekend.

dus laat me is wat weten als jullie zo iets tegen komen,echter moet ze wel in goede staat

zijn en geen restauratie project daar hebben we helaas de ruimte niet meer voor.

vgr tonsr.

waarom zou je nog perse een '86er kopen, volgend jaar zijn ook de '87ers belastingvrij

@D.E. leuk dingetje, maar ik zie toch echt geen airco zitten :P

waarom zou je nog perse een '86er kopen, volgend jaar zijn ook de '87ers belastingvrij

@D.E. leuk dingetje, maar ik zie toch echt geen airco zitten :P

@RISL wrote:

Jawel, want ze zijn maar een paar maanden in '86 gebouwd en gezien OPEL en Roest niet goed samen gaan zijn er niet zo gek veel.. :cry

Gr Colin

Leuke wagen hoor Senatorman! Met een keer goed poetsen en dat ding een keer op de brug schoonmaken en tegen roest beschermen staat ie er al weer mooi bij denk ik zo !

@RISL wrote:

Jawel, want ze zijn maar een paar maanden in '86 gebouwd en gezien OPEL en Roest niet goed samen gaan zijn er niet zo gek veel.. :cry

Gr Colin

Leuke wagen hoor Senatorman! Met een keer goed poetsen en dat ding een keer op de brug schoonmaken en tegen roest beschermen staat ie er al weer mooi bij denk ik zo !

Terug
Naar boven