• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zijn deze nog bestelbaar?

DriesV

Post weinig
Ik wou even vragen of je ergens nog de mistlicht glazen kunt kopen voor een kadett e gsi (liefst nieuw)? De mijne zijn namelijk wat beschadigd, barstjes en sterretjes.

grtz

@midnight black wrote:Heb een keer geinformeerd bij mijn dealer want ik heb hetzelfde probleem maar die kon alleen nog de complete units aankomen en niet meer de afzonderlijke onderdelen: dus duur dus niet gedaan :(

Hoeveel was het voor de hele lamp of set?

@midnight black wrote:Heb een keer geinformeerd bij mijn dealer want ik heb hetzelfde probleem maar die kon alleen nog de complete units aankomen en niet meer de afzonderlijke onderdelen: dus duur dus niet gedaan :(

Hoeveel was het voor de hele lamp of set?

Heb een keer geinformeerd bij mijn dealer want ik heb hetzelfde probleem maar die kon alleen nog de complete units aankomen en niet meer de afzonderlijke onderdelen: dus duur dus niet gedaan :(

Heb een keer geinformeerd bij mijn dealer want ik heb hetzelfde probleem maar die kon alleen nog de complete units aankomen en niet meer de afzonderlijke onderdelen: dus duur dus niet gedaan :(

@jblfreak wrote:evt heb ik er nog wel hoor

ffies met de polijsttol er over en zijn nieuw

Als ze gen barstjes of sterretjes hebben ben ik wel geinterreseert, hoeveel vraag je er nog voor? En doe je de glaasjes alleen weg of de hele mistlamp? want heb eig alleen de glaasjes nodig

@jblfreak wrote:evt heb ik er nog wel hoor

ffies met de polijsttol er over en zijn nieuw

Als ze gen barstjes of sterretjes hebben ben ik wel geinterreseert, hoeveel vraag je er nog voor? En doe je de glaasjes alleen weg of de hele mistlamp? want heb eig alleen de glaasjes nodig

Terug
Naar boven