• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zijn dr meer mensen met een schijthekel aan "de nieuwe

Met bijbehorende duitse 'ondertiteling':thumbdown

Ik hoor Arnold S. het nog zo zeggen... Es tut mir leit:jerry .. Of, Ich komme zuruck:D

origineel gepost door OPC-lijntje

Met bijbehorende duitse 'ondertiteling':thumbdown

Ik hoor Arnold S. het nog zo zeggen... Es tut mir leit:jerry .. Of, Ich komme zuruck:D

Hahaha :P:thumbup

Ja ik heb ook zo'n schijthekel aan dat kutwijf P.Brard (excuses voor mijn schrijftaal). Dat zou voor mij al reden genoeg zijn om niet meer te kijken.

En ja die Heineken reclame is ook geniaal, maar heb er zo nog twee:

en:

origineel gepost door mantamafkees01

Dat bedoel ik maar.

Het is KUT op de Nederlandse televisie. Ze verzinnen steeds meer van die achterlijke kansloze spelletjes en progamma's.

En een goeie film? Niet in het weekend hoor maar gewoon door de weeks na 23:00 wanneer de hardwerkende man al op bed ligt. :argue:fy1:argue

Straks op rtl 4 (20:00) de davinci code ;)

origineel gepost door Baas J.

NEE, I stand by your side!

Wat een geluk heb je met mij! ;)

Ik wordt ook niet blij als Uri Geller of Patty Brard op het scherm verschijnt.

Ik wordt ook niet blij van soaps (ja ik heb wel een periode gehad dat ik er naar keek dat was in ehh, groep 8 ofzo) maar daar ben ik gelukkig overheen gegroeid.

Talentenjachtshows zoals idols, xfactor, so you think you can dance etc etc is imo ook geen drol aan..

Doe mij maar een serie ala dexter, een goede film of een docu/repo! :)

origineel gepost door red astra

vind het wel leuk om naar te kijken en me vrouw ook, onder het genot van een biertje en een wijntje :thumbup

Ja, als je daar naar kijkt moet je wel heel veel bier drinken. Haha. :P:P:P

origineel gepost door DEEF

discovery channel e.d. staat bij ons het vaakst aan maar die herhalen ook vaak:(

Aha, nog een discovery channel fanaat. ;)

uri :puke nee verschrikkelijk progamma je wordt genept waar je bij staat (zit)

gelukkig hoef ik het maar heel heeel soms te zien en dan loop ik het zwaar af te zeiken.

maarja het is zoiezo bagger op de nederlandse tv en als er wat leuks komt kun je het niet afzien omdat je weer vroeg je bed uit moet om te werken

Terug
Naar boven