• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zijn er geen calibra fans meer?!?!?

@satiesz wrote:@Maurice89 wrote:Ik had nog gereageerd op opel forum. 350 is echt niks ik had je auto hier nog wel kwijt gekunnen voor onderdelen :jerry

Ja, weet je wat het was. Ik zag de biedingen op opel forum veel te laat, hij was toen al verkocht.

Idd 350 euro is niks, maar ik heb er een leuke auto voor terug.

De Seat Leon FR rijdt super, haha in en uitstappen gaat ook stukke makkelijker xD

gelast.jpg

er zit nu een andere bumper op maar foto nog niet kunne maken omdat er nu een andere auto op de brug staat.

Maar hoezo verkeerd op kenteken?

@satiesz wrote:@Maurice89 wrote:Ik had nog gereageerd op opel forum. 350 is echt niks ik had je auto hier nog wel kwijt gekunnen voor onderdelen :jerry

Ja, weet je wat het was. Ik zag de biedingen op opel forum veel te laat, hij was toen al verkocht.

Idd 350 euro is niks, maar ik heb er een leuke auto voor terug.

De Seat Leon FR rijdt super, haha in en uitstappen gaat ook stukke makkelijker xD

http://link.marktplaats.nl/593099883" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar gaat je calibra in onderdeeltjes :cry had de velgen wel gewild :angel

Die van mij stond tot 2 dagen geleden ook te koop, omdat ik wat groters wil rijden(qua vermogen). Maar kreeg allemaal van die crisis mensen op mij af. Ze gingen bieden, smeekte mij om de auto te reserveren. En vervolgens krijg ik een mail 1 dag van te voren dat hij geen geld heeft :fy1 . Nu denk ik bij mezelf ook van: voor al die moeite rijd ik liever in de calibra met plezier, dat heb ik altijd gedaan en zal ook zo blijven. Met steun van de mede calibra rijders: De project continues bij deze. Stapje voor stapje, beetje bij beetje

Kenteken klopt wel,

Alleen hij is ingevoert vanuit duitsland.. Origenele invoergegevens hebben wij ook bij de auto.

Daarom weten we ook waar hij vandaan komt.

Hij staat nu nog wel op internet maar hij word helemaal klaar gemaakt apk erop en dan zetten we hem pas weer op internet opnieuw.

Maar momenteel staat hij even onderop het verlanglijstje aangezien we eerst een andere motor in onze Opel Omega moesten zetten ( 2,5 weken reden we in de auto.. Hele motor de soep in. heeft een scheur in de krukas gezeten.. Alles stukgeslagen )

@re2flex wrote:Nu denk ik bij mezelf ook van: voor al die moeite rijd ik liever in de calibra met plezier, dat heb ik altijd gedaan en zal ook zo blijven. Met steun van de mede calibra rijders: De project continues bij deze. Stapje voor stapje, beetje bij beetje

Goede instelling :thumb

@michaelbos wrote:Kenteken klopt wel,

Alleen hij is ingevoert vanuit duitsland.. Origenele invoergegevens hebben wij ook bij de auto.

Daarom weten we ook waar hij vandaan komt.

Hij staat nu nog wel op internet maar hij word helemaal klaar gemaakt apk erop en dan zetten we hem pas weer op internet opnieuw.

Maar momenteel staat hij even onderop het verlanglijstje aangezien we eerst een andere motor in onze Opel Omega moesten zetten ( 2,5 weken reden we in de auto.. Hele motor de soep in. heeft een scheur in de krukas gezeten.. Alles stukgeslagen )

Ook in Duitsland is hij tot 1996 met een C25XE geleverd!!

wat een onzin dan zeg..

maar over de auto, kan er geen x25xe in gelegd zijn om een of andere reden met een rdw keuring in het verleden?

Tis zonde! Ik heb ook nog een originele Calibra staan. Staat al 6 jaar geschorst.

Een MV6 van '95 86000km gelopen ongelast zonder roest, laat hem mooi staan

en een x aantal jaren verder misschien weer van stal trekken wordt dan al een

zeldzame verschijning denk ik, je ziet ze hier al niet meer rijden.....

P1010424.jpg

P1030710.jpg

staat nu onder een laag stof :D

Ik heb er ook nog een en die blijft lekker staan.

ze worden nu al zeldzamer en hoe minder er straks des te gewilder ze worden :D

Terug
Naar boven