• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zijn er geen calibra fans meer?!?!?

@knight-rider wrote:Ik ben op kapaza.be weer eens een mooie Calibra tegen gekomen.

Een rode, mss toch maar eens een keertje naar gaan kijken.

Vind hem niet terug op Kapaza als je het over een turbo hebt tenminste, maar op autoScout24 staat een rode turbo zal die wss wel zijn, is in het Brussels gewest, is met deze auto al eens bij mij geweest de originele velgen komen kopen wat erop staan, is echt mooi mooier als dat paars van die van mij, tja als ge da echt wilt Gwn kopen want ge ziet hier niks meer van turbo's, en de prijzen worden alleen maar duurder, en heb ik tenminste iemand in de buurt met dezelfde interesses ;) mss treffens doen dan ;)

@inayat wrote:Weet ik, was meer een soort verbazing.

Normaal zie je ze bijna nooit en nu staan er 4 te koop

Ahh :thumb ja idd haha, ik moet er geen meer hebben 2 is genoeg :jerry

maar die belgische rode is toch echt wel mooi hoor en de prijs ook wel 7500 euro

die dingen worden alsmaar duurder...nu nog verkocht krijgen.

Trouwens je hebt een PM van mij ;)

@Robke1974 wrote:@knight-rider wrote:Ik ben op kapaza.be weer eens een mooie Calibra tegen gekomen.

Een rode, mss toch maar eens een keertje naar gaan kijken.

Vind hem niet terug op Kapaza als je het over een turbo hebt tenminste, maar op autoScout24 staat een rode turbo zal die wss wel zijn, is in het Brussels gewest, is met deze auto al eens bij mij geweest de originele velgen komen kopen wat erop staan, is echt mooi mooier als dat paars van die van mij, tja als ge da echt wilt Gwn kopen want ge ziet hier niks meer van turbo's, en de prijzen worden alleen maar duurder, en heb ik tenminste iemand in de buurt met dezelfde interesses ;) mss treffens doen dan ;)

Nee het is geen turbo, het is die rode die in Sint-Truiden te koop staat.

EDIT: Zie net dat hij d'r niet meer op staat, zal verkocht zijn.

Terug
Naar boven