• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zijn er ook MOTORRIJDERS op het Opel forum

die van mij heeft geen tijd om leeg te lopen moet toch ergens mee naar me werk. zomer en winter zit ik op 2 wielen tenzij het ijzelt

origineel gepost door redmanta

rode suzuki gsx van paar posts hierboven, ja ik had al zo´n gedachte dat je flink moet doorstarten maar accu is dood, ik heb geen elek pomp volgens mij gaat dat op vacuum ofzo.

ergens van de week een nieuwe accu halen en dan poging 2

Die heeft helemaal geen benzine pomp :P dat vacuüm verhaal klopt wel.

Je benzine kraan werkt op vacuüm zodra jij gaat starten gaat door middel van vacuüm je benzine kraan open.

Dus het is vaak een zaak van flink doorstarten en dan slaat hij wel aan als het goed is natuurlijk.

MAAR je hebt op je benzine kraan 3 standen, open, reserve, en dan nog 1.

Ik weet zo niet meer hoe die heet, maar als je hem daar op zet, dan staat de benzine kraan open, ZONDER VACUÜM.

Deze stand is er speciaal voor na lange stilstand of winterstop.

Nog ff een tip, als je de motor af en toe laat lopen, laat hem dan minimaal 10 min lopen.

Anders zijn je bougies zo naar de kl*ten, met een auto heb je dat niet zo snel, maar met een motor wel.

ja ik wou vanmiddag een stuk gaan rijden, tis hier droog zonnig windstil en niet echt koud, maja hij deed het niet dus zaterdag poging 2 rain or shine:P

Ik doe ook Motor-tje sturen.. bij mooi weer king:

Min_Racer_33.jpg

Mijn_Racer_31.jpg

CBR 600F2 heb ik ooit naar eigen smaak opnieuw opgebouwd.

En dan nog een Oud Beestje voor d'r bij :D

Yamaha_XT_550_1.jpg

Yamaha_XT_550_2.jpg

Da's een Yamaha XT550 van 1983.

Hier nog een motorrijder.

alleen heb ik geen buikschuiver/laagvlieger.

zoals ook in de auto, wil ik ook op de motor luxe.

vandaar dat ik rijdt op een Honda Glodwing, een 1200 amerikaanse uitvoering. (veel chroom en verlichting)

incl. navigatie, hak teen schakeling enz.

en vanaf deze maand is hij belastingvrij.

ook mijn vrouw zit heerlijk achterop in de fauteul.

nu staat ie alleen in de schuur aan de druppellader, maar zodra de zon begint te schijnen gaan we er weer mee opweg.

en veel poetsen zoals je kunt zien.

aanschaf foto

Goldwing001.jpg

poetsen. poetsen

goldwing.jpg

nog meer poetsen

goldwing1.jpg

verlichting achter

motorverlichting002-1.jpg

navigatie

navigatie_1Small.jpg

Vind t wel mooie machines, die goldwing, al is het een auto op 2 wielen, en zelfs met een V6 motor geleverd..

Willem

origineel gepost door wim-v6

Vind t wel mooie machines, die goldwing, al is het een auto op 2 wielen, en zelfs met een V6 motor geleverd..

Willem

is de 1500, die heeft zelfs een achteruit...................

maar het rijdt heerlijk, zelf na een lange rit ben je niet echt moe.

origineel gepost door bikemaster

origineel gepost door redmanta

rode suzuki gsx van paar posts hierboven, ja ik had al zo´n gedachte dat je flink moet doorstarten maar accu is dood, ik heb geen elek pomp volgens mij gaat dat op vacuum ofzo.

ergens van de week een nieuwe accu halen en dan poging 2

Die heeft helemaal geen benzine pomp :P dat vacuüm verhaal klopt wel.

Je benzine kraan werkt op vacuüm zodra jij gaat starten gaat door middel van vacuüm je benzine kraan open.

Dus het is vaak een zaak van flink doorstarten en dan slaat hij wel aan als het goed is natuurlijk.

MAAR je hebt op je benzine kraan 3 standen, open, reserve, en dan nog 1.

Ik weet zo niet meer hoe die heet, maar als je hem daar op zet, dan staat de benzine kraan open, ZONDER VACUÜM.

Deze stand is er speciaal voor na lange stilstand of winterstop.

Nog ff een tip, als je de motor af en toe laat lopen, laat hem dan minimaal 10 min lopen.

Anders zijn je bougies zo naar de kl*ten, met een auto heb je dat niet zo snel, maar met een motor wel.

Pre. Als die niet werkt kan je ook het slangetje naar je spruitstuk eraf trekken en er even aan zuigen.

origineel gepost door hennyw

origineel gepost door manta1

euhm dit topic ging toch over motoren:angel

hoezo??:fy1:fy1

Was maar een grapje stond ook een smiley bij iedereen moet rijden waar hij op wilt rijden. uiteindelijk rijden we toch allemaal op 2 wielen.

euhm dit topic ging toch over motoren:angel

hoezo??:fy1:fy1

Was maar een grapje stond ook een smiley bij iedereen moet rijden waar hij op wilt rijden. uiteindelijk rijden we toch allemaal op 2 wielen.

Dacht ik al, maar ik denk toch ff vragen.

ik krijg soms de meest vreemde bijnamen voor mijn goldwing.

ik wil nu eenmaal geen racer.........:D

geen probleem hoor dat je goldwing rijd. heb 1x op een 1200 gereden en toen ging er vanalles vonken in de bocht. maar moor vlug terug gezet bij de eigenaar en besloten dat ik liever op een racer stap. maar veel veilige km's toegewenst.

Willem

6 cilinder boxer toch die 1500?

origineel gepost door fluks

Willem

klopt is een boxer motor

origineel gepost door fluks

Willem

klopt is een boxer motor

En 4 cilinders.

KUch-kever-kuch :P:P:P

de 1800 is een 6 cilinder, 1500 een 4 toch :hmmz je had vroeger ook de cbx met een 6 pitter, :thumbup dat waren van die spaghetti frames :P maar ook geweldige motoren.

de eerste goldwings waren erg mooi (naked) ik vind de goldwings van nu ook erg mooi om te zien, maar het is niets voor mij om te rijden :)

Terug
Naar boven