origineel gepost door Bliksems
origineel gepost door Edwin B
Kijk eens aan zeg , een leuke jonge dame op een sportieve motor .
Ik vind dat je een prachtige motor hebt zoals hij er nu uitziet , vooral de sportieve uitstraling spreekt mij erg aan .
Hij straalt pure snelheid uit .
Helaas voor jou moet je nog wel een half jaar wachten voor je er eindelijk mee kan gaan rijden , wachten is dan erg moeilijk .
De verlijding is dan erg groot om dan toch even illegaal een stukje te gaan rijden , maar dat zie ik jou niet doen denk ik .
Zou ikzelf ook nooit doen trouwens , als je een ongeval zou krijgen of aangehouden zou worden heb je grote problemen .
Koop wel een lederen combi of race overal voor je veiligheid hè , mocht je die nog niet hebben .
Groeten EDWIN B
Dit is het pak dat ik heb..
Zal eerst als ik erop mag rijden niet meteen te wild doen omdat deze een stuk feller op het gas is..
Heb er een heel klein stukje opgereden..
Voordeur naar de garage (ong. 50m) ga er verder de weg niet mee op.. Wil geen risico lopen..
Dat wachten moet nog wel lukkenn.. Ook al sta ik nu al te trappelen.. Ik kan deze ook laten begrenzen maar dan zit het er net een paar maand op en dan kan het er weer af en dat vindt ik ook een beetje zonde..
Die duc is ook gaaf!!!
Hoi Bliksems,
Zoals Edwin B Al zegt.
Zou voor dit beestje toch maar gaan kijken voor leer.
(Eerlijkheidshalve, vrouw op motor in lerenpak:wub:wors)
Uhmmm, gaat hier om veiligheid.
Tip: voor woon/werk verkeer en rustig rij gedrag, volstaat textiel perfect.
Voor de zondag tripjes, en dijkritjes bv, is een leren pak weer ideaal.
Zo combineer ik dat ook.
Woon/werk verkeer gewoon met textiel (en nog steeds spijkerbroekie:angel), voor het 'snellere werk' lekker strak in het pak..
En idd een erg leuk brommetje ja..
origineel gepost door Edwin B
Kijk eens aan zeg , een leuke jonge dame op een sportieve motor .
Ik vind dat je een prachtige motor hebt zoals hij er nu uitziet , vooral de sportieve uitstraling spreekt mij erg aan .
Hij straalt pure snelheid uit .
Helaas voor jou moet je nog wel een half jaar wachten voor je er eindelijk mee kan gaan rijden , wachten is dan erg moeilijk .
De verlijding is dan erg groot om dan toch even illegaal een stukje te gaan rijden , maar dat zie ik jou niet doen denk ik .
Zou ikzelf ook nooit doen trouwens , als je een ongeval zou krijgen of aangehouden zou worden heb je grote problemen .
Koop wel een lederen combi of race overal voor je veiligheid hè , mocht je die nog niet hebben .
Groeten EDWIN B
Dit is het pak dat ik heb..
Zal eerst als ik erop mag rijden niet meteen te wild doen omdat deze een stuk feller op het gas is..
Heb er een heel klein stukje opgereden..
Voordeur naar de garage (ong. 50m) ga er verder de weg niet mee op.. Wil geen risico lopen..
Dat wachten moet nog wel lukkenn.. Ook al sta ik nu al te trappelen.. Ik kan deze ook laten begrenzen maar dan zit het er net een paar maand op en dan kan het er weer af en dat vindt ik ook een beetje zonde..
Die duc is ook gaaf!!!
Hoi Bliksems,
Zoals Edwin B Al zegt.
Zou voor dit beestje toch maar gaan kijken voor leer.
(Eerlijkheidshalve, vrouw op motor in lerenpak:wub:wors)
Uhmmm, gaat hier om veiligheid.
Tip: voor woon/werk verkeer en rustig rij gedrag, volstaat textiel perfect.
Voor de zondag tripjes, en dijkritjes bv, is een leren pak weer ideaal.
Zo combineer ik dat ook.
Woon/werk verkeer gewoon met textiel (en nog steeds spijkerbroekie:angel), voor het 'snellere werk' lekker strak in het pak..
En idd een erg leuk brommetje ja..