• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zijn ze er nog? Originele GSI Kadetts.

@nova1.6 wrote:Mooie bak! Zwitsers of Portugees allebei of 1 van de twee :D

bijde :p geen papieren dat ie zwitsers geleverd is maar vond een ingebrande TCS stikker met de zwitserse vlag op het zwarte stuk van de achterklep en op de achterste stabbie (bij vervanging van de schokbrekers stond een onderdelen boer uit basel :P

van portugal heb ik wel papieren maar daar kan ik dus geen chocola van maken.. auto is iniedergeval wel op zn zwitsers getectyleerd :)

ik heb een orginele 2.0 16v orginele velgen (wieldoptype) eerste stuurtype( hoekig) wil hem restaureren (staat in stalling) en een orginele gemodificeerde zwarte 2.0 16v op webers voor de fun om te rijden :wub :wors

zilvergrijze 16v champion met stoffen interieur (ex jvv :) )

rode 1.8 samen met stoffel

en rode 2.0 8v ondertussen klaar ook met stoffel

Mooi! :)

Mijn collega zei me daarstraks dat hij op de rally in het weekend een mooie opgemaakte Kadett Gsi gezien had met een reclamebord van garage Leyssen :D

@.:Stoffel:. wrote:Voorlopig niet meer foto's dat hij af is,alleen van restoratie.

Kwam jij niet eens voor dat dash?

Ja tuurlijk moet er echt is werk van maken! :oops:

Ik heb er ook nog een in originele staat.

14o2csj.jpg

yxyq.jpg

de originele kadett gsi 16V van me moeder.

(let niet op de buurjongen haha foto is van 2001)

staat al vanaf 2002 in de garage.

wacht op een restauratie. :wub

Dat ik in het hele topic nog niks terug zie van origineel freak (sorry voor de uitdrukking) Patrick v Voorn!??

Hier een plaatje:

Foto-OIWXRQN6.jpg

Foto-KGNLNKU7.jpg

Foto-LYJNTMDH.jpg

DSC03443_zpsc0275cd6.jpg

Terug
Naar boven