• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zijraam eruithalen

pluuske

Post weleens wat
hallo ,

aangezien ik mijn ramen wil gaan blinderen wilde ik even van te voren vragen .

hoe ik het beste mijn raam kan verwijderen .

aan de zijkanten dus de ramen in het raam mechanisme .

de rest gaat wel lukken .

want ik heb nu 2 keer het paneel eraf gehad 1 keer om te bekleden en 1 keer om speakers te monteren maar de enigste uitweg die ik kon bedenken is naar boven .

wie kan mij hierbij helpen ?

gr

Pascal

Daar hoeft de raam niet voor uit joh :D

haha.. Dit doe ik vaker op me werk ;)

gewoon nat maken en erin schuiven (wel

op maat maken van te voren)

laat het dan niet los als je het raam op en neer beweegt ?

of zit er zoveel ruimte tussen de rubber en de raam dat ik dat er een paar cm in kan schuiven ?

Daar hoeft de raam niet voor uit joh :D

haha.. Dit doe ik vaker op me werk ;)

gewoon nat maken en erin schuiven (wel

op maat maken van te voren)

je moet m lang genoeg laten en erin laten schuiven (de folie)

maar de raam eruit kan altijd natuurlijk maar dat is

niet de makkelijkste oplossing..

ik doe het altijd zo maar dan langzamer ofcourse ;)

laat het dan niet los als je het raam op en neer beweegt ?

of zit er zoveel ruimte tussen de rubber en de raam dat ik dat er een paar cm in kan schuiven ?

hahaha dan ga ik dat eens proberen , ziet er makkelijker uit dan ut waarschijnlijk zal zijn maarja :P

je moet m lang genoeg laten en erin laten schuiven (de folie)

maar de raam eruit kan altijd natuurlijk maar dat is

niet de makkelijkste oplossing..

ik doe het altijd zo maar dan langzamer ofcourse ;)

Je bent je er van bewust dat je er een graag geziene gast bij oom agent mee word?

Ondanks dat er regels zijn dat er een blindering mag plaats vinden besef goed dat je ten alle tijde gepakt kan worden wegens 'zicht belemmerende' voorwerpen in de doorkijk.

Heb er ooit 95 euro voor betaald om mijn kenteken bewijs terug te krijgen zo'n 7 of 8 jaar terug ...

Kan me een verhaal herinneren van iemand hier op het forum die erg zuur was omdat er een wok-melding was gedaan ? (Wie weet hier nog wat van? Miraaltje uit Noord Drenthe was zoiets overkomen)

daarvan ben ik me bewust .

ik hoop dat ik niet gepakt wordt :P .

maarja het is gewoon mooi en daar voor wil ik het risico wel lopen

Je bent je er van bewust dat je er een graag geziene gast bij oom agent mee word?

Ondanks dat er regels zijn dat er een blindering mag plaats vinden besef goed dat je ten alle tijde gepakt kan worden wegens 'zicht belemmerende' voorwerpen in de doorkijk.

Heb er ooit 95 euro voor betaald om mijn kenteken bewijs terug te krijgen zo'n 7 of 8 jaar terug ...

Kan me een verhaal herinneren van iemand hier op het forum die erg zuur was omdat er een wok-melding was gedaan ? (Wie weet hier nog wat van? Miraaltje uit Noord Drenthe was zoiets overkomen)

[rquote=1868332&tid=142637&author=pluuske]daarvan ben ik me bewust .

[/rquote]

Lees bovenstaande 'edit' van mij nog even.

Ze kunnen je het wel behoorlijk moeilijk maken en wees en kerel als je gepakt word want je hebt dan geen enkele reden te gaan klagen over politie hun uitvoerende taken. ;)

daarvan ben ik me bewust .

hum een wok melding is wel erg zuur inderdaad .

als ik een boete krijg ga ik zowizo niet klagen, ik vindt het hetzelfde als een brommer opvoeren heb ook altijd netjes de boetes aangenomen .

[rquote=1868332&tid=142637&author=pluuske]daarvan ben ik me bewust .

[/rquote]

Lees bovenstaande 'edit' van mij nog even.

Ze kunnen je het wel behoorlijk moeilijk maken en wees en kerel als je gepakt word want je hebt dan geen enkele reden te gaan klagen over politie hun uitvoerende taken. ;)

[rquote=1868350&tid=142637&author=pluuske]hum een wok melding is wel erg zuur inderdaad .

als ik een boete krijg ga ik zowizo niet klagen, ik vindt het hetzelfde als een brommer opvoeren heb ook altijd netjes de boetes aangenomen .

[/rquote]

Bedenk je goed dat je van het boete geld een behoorlijk 'dolle' avond kan maken tijdens carnaval :jerry:P

hum een wok melding is wel erg zuur inderdaad .

kan je vertellen dat er wel tintfolie op de voorramen mag ;)

maar dan tot een bepaald percentage.. (beide ramen bij elkaar opgeteld)

dus bijv 10% + 10% = 20% en dat mag (als het goed is tot max 35% totaal)

[rquote=1868350&tid=142637&author=pluuske]hum een wok melding is wel erg zuur inderdaad .

[/rquote]

Bedenk je goed dat je van het boete geld een behoorlijk 'dolle' avond kan maken tijdens carnaval :jerry:P

Terug
Naar boven