• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zijspiegelglazen gestolen Opel Astra H Station

oomens94

Post weleens wat
Beste opelgenoten,

Vorige week zijn tijdens mijn skivakantie in Val Thorens in de garage mijn spiegelglazen gestolen. Nergens rotzooi, je geloofd het niet. Blijf er met je klauwen vanaf. Maar goed, met make up spiegels en ductape teruggereden aangezien je op 3000 meter hoogte zit met alleen een sparretje.

Iemand tips om deze te vervangen?

Waar te bestellen en hoe vooral te monteren?

Alvast bedankt!

zitten gewoon geklikt, monteren is nog geen minuut werk.

Er zijn verschillende webshops waar je deze nieuw kan bestellen, dat scheelt best wat geld tov de VOD

Is echt alleen het spiegelglas eruit of ook de achterplaat? Want die spiegelglazen laten gewoon los van de achterplaat. Lijmt droog op en dan verlies je je glas. Heb ik al bij beide spiegels gehad, staat ook een topic over op het forum!

En inderdaad zijn ze voor 20 euro te bestellen online, wel goed opletten of ze verwarmbaar zijn!

Nee, hele spiegel inclusief achterplaat eruit gehaald. Inmiddels gisteren nieuwe gehaald en erin geklikt.

Bedankt voor de response!

Terug
Naar boven