• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zitten er hier ook beveiligers die werken op een azc

mantadevil

Woont hier bijna
Vroeg me af of er op het forum ook beveiligers zitten die werkzaam zijn op een AZC en zoja welke locatie zitten jullie .

ach daar moet je je niet zo druk om maken ;).

Volgens mij zit het halve AZC vol met dat soort gasten dus das niets nieuws toch :jerry .

Vanavond heb ik weer 2 objecten waaronder een AZC dus zqal me benieuwen wat er weer gebeuren gaat.

heb begrepen dat er een ex gedetineerde van detentiekamp Zeist geplaatst is die zeer ontoerekeningsvatbaar is :jerry

kan spannende nacht worden dus. :D

ik ben ook beveiliger geweest, detentie en azc, ik zou alleen wel even heel goed uitkijken als ik jou was met wat je neerzet over mensen die ontoerekeningsvatbaar zijn en die overgeplaatst worden enz.. dat is namelijk persoonlijke info (indirect) die je niet zomaar mag delen..

ik ben hier in het verleden ook wel eens mee op mn bek gegaan...

er hoeft maar 1 snuggere harry te zijn die dit doorbrieft en jij komt op t matje en wordt er gevraagd waarom je zulke dingen (die toch al enigzinds onder geheimhoudingsplicht vallen volgens mij) op een openbaar forum neerzet.

t is maar een tip;)

hahahah ja hans leef nog steeds en helaas nog geen manta in bezit.werk sinds Augustus op div AZC's en dan in Amersfoort,Utrecht,Leersum.

Ok doe ik wel andere Object beveiliging zoals bij Vodafone in Maarsen en Houten en zit ik bij RCE in Amersfoort ,maar werken zoals op een AZC is heel anders ,je maakt een hoop mee van geboorte tot zelfmoord en alles wat daar tussen zit .

Buiten dit alles om ben ik ook nog Horecaportier ;)

ik ok nie... :P

maar tis wel in slapgeouwehoer.. dus dacht dat het wel moest kunnen.

sorry Devil :D

hoelang, en waar loop jij zoal dan ??

ik ben zelf beveiliger en werkzaam op o.a div AZC's en was benieuwd of er mischien ook mensen van het forum werkzaam op een acz werken en wat hun ervaringen zijn

Zitten ook erg goeie mensen bij ,het is net als met Hollanders je hebt de goeie en de slechte .

Soms heb ik het idee dat de goeie terug worden gestuurt en het uitschot mag blijven :thumbdown

Terug
Naar boven