• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zo heb je geen Manta.....

Opelkees

Post veel
en zo heb je er 2:D

vandaag eentje opgehaald in onze hoofdstad.

op het eerste oog een niet heel knappe CC 1.8S GT van 1987. met een schade aan de linkerkant. maar daar was de prijs ook naar

maar toen ging ik verder kijken en deze auto schijnt gewoon superstrak te zijn. bodem, interieur, motorruimte en kofferbak alles is in nieuwstaat. buitenkant moet even opgeknapt worden en goed gepoetst dan is t alweer heel wat denk ik.

hij rijdt ook heerlijk:thumbup

foto's ook met zn grote broer:

Afb0032.jpg

Afb0033.jpg

Afb0034.jpg

Afb0035.jpg

Afb0036.jpg

Afb0037.jpg

Afb0038.jpg

Afb0039.jpg

Mooi ding zo voor een schijntje;)

Ik had er ook nog voor gebeld, maar je was me voor. Jammer dat er geen 5bak achter hangt.

Ja Dennis kon m niet laten staan zelfs de tank zat nog vol

haha en de 5 bak mis ik niet zo die automaat rijdt super:D

wat bedoel je Dennis?:sleeping:sleeping

:jerry

ik heb hem ook nog even mee gehad naar GJ in Ermelo vanmiddag onderdelen halen voor de GSI

heb ook nog op gerageerd

was vage vent eerst wil die 500 en geloof kwartier later zie ik dat ie 250 euro wil en al reserveerd is.

maar dacht al dat het een leuk ding was:thumbup

origineel gepost door Hendri

Soms moet je geluk hebben, en neem aan dat jij hem niet sloopt voor die paar 16v onderdelen

kees hangt er gewoon een 16v in hij weet al hoe dat rijd :P

maar leuke manta kees

origineel gepost door Opelkees

nee zeker niet deze word als nieuw:D

Mooi zo! Al had ik de kans gehad en geweten dat ie zo hard was dan had ik um ook niet gesloopt.

Ook al had ie 5-bak, die ik wel graag 1 wel hebben.

super kees. stootstrippen eraf de zelfde witte velgen eronder en spiegels. en je hebt een setje om jalours op te zijn. veel rijplezier.

mooi bakkie maar die witte coupe van jou daar word ik vrolijk van haha:D:D

heb er ook ooit 1 gehad, was mijn eerst manta

nachtelijk_overleg.jpg

ja die coupe word ik nog niet echt blij van:jerry

nog amper mee kunnen rijden net klaar voor apk vandaag mooi weer voor een testritje maar hij word veel te heet.

dus maar weer aan de gang, zien dat we t voor elkaar krijgen en dan nog even meetingwaardig maken (nieuwe bumper stickers erop en verlagen)king:

Terug
Naar boven