• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zo vindt je nog eens wat

Stender

Woont hier bijna
Sinds dit jaar ben ik met mijn familie verhuisd. Hartstikke leuk natuurlijk, maar er moest een hoop zooi mee. En zo vindt je dingen waarvan je niet meer wist dat je ze had. Mijn vader had vroeger een A-Manta en mijn moeder een GT, en dit vonden we nog;

Een complete achteruit voor een GT

Een A-Manta SR einddemper (gloednieuw)

Afbldng1134.jpg

2 Hella 100watt verstralers, toch een keer monteren, volgens mijn ouders gingen die echt hard

Een Irmscher raamband, echt koel

Afbldng1135.jpg

En nog een bordje van een Mantaclub-rally uit 1989 waar mijn ouders meereden:

Afbldng1133.jpg

Toch lache :P

dat zijn pas mooie zolder vondsten:wors

kan je niet naar een sticker bedrijf om die raamband sticker naar te laten maken:jerry:jerry

leuke vondst ja en idd goed idee om die raam sticker na te laten maken, denk niet dat je deze nog veel tegen komt.

t is dat ik 'irmscher' al gegraveerd in de voorruit heb anders had ik ook wel interesse. :)

origineel gepost door Stender

En nog een bordje van een Mantaclub-rally uit 1989 waar mijn ouders meereden:

Afbldng1133.jpg

Toch lache :P

Zo'n bordje heb ik ook nog liggen.:)

img036.jpg

pff, telkens wanneer ik hier de zolder bezoek krijg ik spontane manta-mania neigingen..

al 't manta/ascona spul dat die ouwe van me weg heeft geduwd daar wordt je niet goed van :P :P :P

jammergenoeg mag ik er niet aan komen, omdat 't allemaal is voor z'n toekomstig project :P

Sinds dit jaar ben ik met mijn familie verhuisd. Hartstikke leuk natuurlijk, maar er moest een hoop zooi mee. En zo vindt je dingen waarvan je niet meer wist dat je ze had. Mijn vader had vroeger een A-Manta en mijn moeder een GT, en dit vonden we nog;

Een complete achteruit voor een GT

Een A-Manta SR einddemper (gloednieuw)

Afbldng1134.jpg

Hee Stender, verkoop je de uitlaat?

die raamband miss ff inlaten scannen bij sticker bedrijf heb wel belang bij voor me eigen CQP:wub en miss nog wel meer:angel

spider disign of zo

origineel gepost door voederbiet

dat zijn pas mooie zolder vondsten:wors

kan je niet naar een sticker bedrijf om die raamband sticker naar te laten maken:jerry:jerry

precies hier nog 1

als stender het toe zou laten miss een x bij spider disign hem na laten maken. maar nogmaals moet de eigenaar wel mee eens zijn:vertag

(zover is btw wageningen hier neit vandaan:jerry)

Is zo'n sticker echt zo zeldzaam dan? :wtf

Bijdeweg, er is helaas niks te koop, noch de demper noch de sticker. Maar als er zoveel vraag is naar namaak (eventueel in andere kleuren ofzo?) dan valt er misschien wat te regelen :hmmz

Is zo'n sticker echt zo zeldzaam dan? :wtf

Bijdeweg, er is helaas niks te koop, noch de demper noch de sticker. Maar als er zoveel vraag is naar namaak (eventueel in andere kleuren ofzo?) dan valt er misschien wat te regelen :hmmz

zat ook al aan andere kleur te denken oranje (net als kleur van de auto) maar hoe kunnen we dat eventuweel het beste aan pakken?

in dit topic of ff topicje aan maken

ik idergeval

kleur oranje met zwarte letters als dat mogelijk is

wie ga dit op poten zetten

Terug
Naar boven