• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zoek de overeenkomst

de ander is een garage.. niet veel zin om die te mailen of te bellen.

Mijn ervaring met garages is dat het ze toch allemaal geen piep kan schelen.

Krijg je hooguit een oh ja en een lul verhaal.

ik zal van de week even bij mijn calibra kijken (staat in de winterstalling)qua type plaatje uitvoering met die gele strepen 1 is er nep en 1 is echt is naar mijn mening de conclusie, ik heb in elk geval nummer 670. ik maak er even een foto van.

groeten Hans V6

ik zal van de week even bij mijn calibra kijken (staat in de winterstalling)qua type plaatje uitvoering met die gele strepen 1 is er nep en 1 is echt is naar mijn mening de conclusie, ik heb in elk geval nummer 670. ik maak er even een foto van.

groeten Hans V6

misschien hebben ze dit plaatje gewoon zelf gemaakt beetje vreemd want die gele streep valt er niet zomaar af en die badge heeft toch wel een goede beschermlaag lijkt mij??

enige verschil is dat de paarse een automaat is en de groene een handbak heeft.

vind het maar een vreemd verhaal zo tenzij opel een fout gemaakt heeft:wtf

misschien hebben ze dit plaatje gewoon zelf gemaakt beetje vreemd want die gele streep valt er niet zomaar af en die badge heeft toch wel een goede beschermlaag lijkt mij??

enige verschil is dat de paarse een automaat is en de groene een handbak heeft.

vind het maar een vreemd verhaal zo tenzij opel een fout gemaakt heeft:wtf

die gele lijn ligt er zo af, heb er ervaring mee

als je met een ruwe doek erover gaat poets je hem er zo af

die gele lijn ligt er zo af, heb er ervaring mee

als je met een ruwe doek erover gaat poets je hem er zo af

Erg bijzonder allemaal...

Mijn Cliff is voorzien van nummer en ik heb de originele Irmscher brief bij de auto waarin staat dat ik een originele Cliff heb. Ik weet zo niet of het nummer er op staat, maar dat dat eventueel nakijken. Ik ga er van uit dat de DTM edities met soortgelijke brief geleverd zijn.

De badges voor op de asbak zijn van slechte kwaliteit, althans bij mijn Cliff. Je poetst de witte letters van 'Cliff' zo weg met wat cockpitspray.

Op de duitse Calibra fora staan diverse topics over DTM/Cliff asbakemblemen die zo bij Irmscher te bestelen waren (met nummer), zonder enige vorm van controle of je ook echt een DTM/Cliff in je bezit hebt. Mogelijk dat er daarom wat emblemen dubbel in omloop zijn.

Erg bijzonder allemaal...

Mijn Cliff is voorzien van nummer en ik heb de originele Irmscher brief bij de auto waarin staat dat ik een originele Cliff heb. Ik weet zo niet of het nummer er op staat, maar dat dat eventueel nakijken. Ik ga er van uit dat de DTM edities met soortgelijke brief geleverd zijn.

De badges voor op de asbak zijn van slechte kwaliteit, althans bij mijn Cliff. Je poetst de witte letters van 'Cliff' zo weg met wat cockpitspray.

Op de duitse Calibra fora staan diverse topics over DTM/Cliff asbakemblemen die zo bij Irmscher te bestelen waren (met nummer), zonder enige vorm van controle of je ook echt een DTM/Cliff in je bezit hebt. Mogelijk dat er daarom wat emblemen dubbel in omloop zijn.

[rquote=1876024&tid=143206&author=kaneelschep] en een banketstaaf verhaal.

[/rquote]

Als het over banketstaven gaat hebben ze mijn aandacht want ik vind die dingen lekker :P

[rquote=1876024&tid=143206&author=kaneelschep] en een banketstaaf verhaal.

[/rquote]

Als het over banketstaven gaat hebben ze mijn aandacht want ik vind die dingen lekker :P

Terug
Naar boven