• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zoektocht corsa's

crossagek

Post veel
mijn vorige auto's zijn beide richting noord holland gegaan en 1 van de 2 staat niet meer op kenteken .

Nu was ik benieuwd of mensen hier misschien deze auto gespot hebben of er misschien onderdelen van gekocht hebben .

de auto was een corsa B gsi 1.6 16V met kenteken LT-HT-15

Foto-6BSAFQ34.jpg

auto was voorzien van suzuki swift gti stoelen , rieger bumper , cleane voorbumper

Tevens was ik benieuwd of de eigenaar van mijn ex corsa C gsi hier ook actief is of dat iemand hem kent .

corsa C gsi 1.8 16V 93-RL-LX

Foto-IGNMQFUO.jpg

Foto-VNTT7IZF.jpg

zou de C corsa wel weer eens terug willen zien namelijk :angel

@Mr.F wrote:LT-HT-15

Datum eerste toelating 21-07-1995(16,4 jaar)

Datum aanvang laatste tenaamstelling 20-07-2010(1,4 jaar)

Datum eerste afgifte Nederland 21-07-1995(16,4 jaar)

Status kenteken Gedemonteerd

Die is naar de sloop dus ;)

dat ie naar de sloop of gedemonteerd was had ik wel verwacht , ik heb hem ook verkocht omdat de basis niet meer geschikt was voor mijn plannen . ( veel laswerk onderom )

Ik was alleen benieuwd of ie in onderdelen weg gegaan is of zo compleet naar de sloop , want de eigenaar na mij heb ik in 2008 nog contact mee gehad en hij is in 2010 nog een keer verkocht , dus misschien voor onderdelen ofzo :hmmz

ja waarschijnlijk was ik dat zelf , want heb em eerst via MP geprobeerd te verkopen voordat ik hem ingeruild heb .

niemand mijn corsa's ooit nog gezien :(

die C moet toch wel opvallen lijkt mij , dat deed hij hier wel altijd toen ik er nog mee reed :-P :-P

Terug
Naar boven