• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zo'n Monza lijkt me wel wat!!

http://link.marktplaats.nl/436432830" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zag bovenstaande adv van een Monza en dacht, hmmm. Ik had al gekeken naar een Rekord en Senator maar eigenlijk hou ik wel van wat aparts, heb 2x een Volvo480 gehad en dat was ook toppie.

Nu vraag ik mij een paar dingen af:

Is zo'n Monza nou een sportieve Senator of een sportieve Rekord??

Een 2,5 is voor mij snel zat maar lopen deze ook goed op lpg?

Op foto's van het forum en advertentie zie ik weinig roest, roesten ze minder dan roestbakken als oude Vectra's, Astra's en Calibra's??

Helaas krijg ik van deze op MP wel de kriebels omdat ze de dorpels helemaal zwart gesmeerd hebben, je hebt geen idee wat eronder zit!

Kent trouwens iemand deze auto?? heb helaas nu geen tijd om snel te gaan kijken.

en zon 2.5 ga je je op den duur aan ergeren omdat het niet vooruit te branden is

nette wagen verders zo te zien, maar fotos zeggen weinig

en zon 2.5 ga je je op den duur aan ergeren omdat het niet vooruit te branden is

nette wagen verders zo te zien, maar fotos zeggen weinig

Volgens mij mag je nog steeds nergens harder dan 120/130 in Nederland dus dan zal ik met been 2.5 best wel meekomen, toch??

Als ik voorruit wil komen heb ik nog 130 pk op 2 wielen voor de deur staan ;)

Eigenlijk hoopt ik dat iemand anders hem betaalde voor me maar dat zit er zo te lezen niet in, jammer :sleeping

Zelf denk ik ook niet dat het een GSE is, dat heb ik op het forum al een beetje uitgefreubeld maar vind die dorpels wel verdacht.

Maar zijn de Monza's roestgevoelig?

Ik ga zelfs graag kijken bij een auto maar nu nog even niet, 2 kids ziek thuis.

Volgens mij mag je nog steeds nergens harder dan 120/130 in Nederland dus dan zal ik met been 2.5 best wel meekomen, toch??

Als ik voorruit wil komen heb ik nog 130 pk op 2 wielen voor de deur staan ;)

Eigenlijk hoopt ik dat iemand anders hem betaalde voor me maar dat zit er zo te lezen niet in, jammer :sleeping

Zelf denk ik ook niet dat het een GSE is, dat heb ik op het forum al een beetje uitgefreubeld maar vind die dorpels wel verdacht.

Maar zijn de Monza's roestgevoelig?

Ik ga zelfs graag kijken bij een auto maar nu nog even niet, 2 kids ziek thuis.

Is absoluut geen GSE is een gewone kale A2.

Voor je van A naar B te brengen is zo,n ding goed,maar die 25E zou ik liever voor een 3 liter verwisselen,die 25E is vrij zwak met een automaat en rond de 1500kg auto is het gewoon traag te noemen,ook is het verbruik tussen een 25E en 30E niet zo spraakmakend groot,maar goed das ieder zijn keuze.

En roesten doen Monzas dat niet normaal is:

wielranden-dorpels-deuren-VEERPOTEN-plaatwerk onder de achterbumpers-langsliggers aan de bestuurderskant-koplamp hoeken-tanks

Kijk die punten,goed na...

Is absoluut geen GSE is een gewone kale A2.

Voor je van A naar B te brengen is zo,n ding goed,maar die 25E zou ik liever voor een 3 liter verwisselen,die 25E is vrij zwak met een automaat en rond de 1500kg auto is het gewoon traag te noemen,ook is het verbruik tussen een 25E en 30E niet zo spraakmakend groot,maar goed das ieder zijn keuze.

En roesten doen Monzas dat niet normaal is:

wielranden-dorpels-deuren-VEERPOTEN-plaatwerk onder de achterbumpers-langsliggers aan de bestuurderskant-koplamp hoeken-tanks

Kijk die punten,goed na...

Inderdaad, heeft helemaal niets met een GSE te maken, maar zo op het eerste gezicht lijkt het me wel een mooie auto.

Zou zeker gaan kijken als je echt interesse hebt.

We horen wel hoe het je verder vergaat

Inderdaad, heeft helemaal niets met een GSE te maken, maar zo op het eerste gezicht lijkt het me wel een mooie auto.

Zou zeker gaan kijken als je echt interesse hebt.

We horen wel hoe het je verder vergaat

snap de beredenering niet zo, ja met een 2.5 kan je best mee maar waarom niet meteen goed doen?

of koop je ook brood van een dag of 2 oud omdat dat ook nog best te vreten is? ;)

handelswaarde trouwens ook een flink stuk lager mocht je hem willen verkopen, want iedereen wil terecht liever geen 2.5

snap de beredenering niet zo, ja met een 2.5 kan je best mee maar waarom niet meteen goed doen?

of koop je ook brood van een dag of 2 oud omdat dat ook nog best te vreten is? ;)

handelswaarde trouwens ook een flink stuk lager mocht je hem willen verkopen, want iedereen wil terecht liever geen 2.5

Ga gewoon kijken, of dat de auto je bevalt. Al dat gezever over 2.5 of 3.0. Er zijn meer 2.5's verkocht dan 3 liters, dus kijk eerst maar eens of dat bevalt. Je kan met zo'n apparaat ook gemakkelijk 160 Km p/u rijden, en dat is ook uiterst strafbaar. Het loopt voor de rest prima, en je kan goed mee met het verkeer. Belangrijkste is dat het koetswerk OK is, dus kijk goed naar roest op de al reeds vermelde punten. En kijk of de techniek doet wat het doen moet. Dus goed remmen, de bak moet netjes op schakelen, dat de sporing Ok is, rare geluiden, enz, enz.

Het is geen GSE, maar een normale A2. Maar is GSE is ook maar een uitrustingsniveau, alleen wat sportiever.

Ga gewoon kijken, of dat de auto je bevalt. Al dat gezever over 2.5 of 3.0. Er zijn meer 2.5's verkocht dan 3 liters, dus kijk eerst maar eens of dat bevalt. Je kan met zo'n apparaat ook gemakkelijk 160 Km p/u rijden, en dat is ook uiterst strafbaar. Het loopt voor de rest prima, en je kan goed mee met het verkeer. Belangrijkste is dat het koetswerk OK is, dus kijk goed naar roest op de al reeds vermelde punten. En kijk of de techniek doet wat het doen moet. Dus goed remmen, de bak moet netjes op schakelen, dat de sporing Ok is, rare geluiden, enz, enz.

Het is geen GSE, maar een normale A2. Maar is GSE is ook maar een uitrustingsniveau, alleen wat sportiever.

GSE of niet maakt me inderdaad geen bal uit als de auto maar goed is en alles goed werkt.

En een 2.5 of 3.0 maakt me niets uit op snelheidsgebied als het maar mooi loopt, heb toch nooit haast in de auto, vind ik zo nutteloos in Nederland.

GSE of niet maakt me inderdaad geen bal uit als de auto maar goed is en alles goed werkt.

En een 2.5 of 3.0 maakt me niets uit op snelheidsgebied als het maar mooi loopt, heb toch nooit haast in de auto, vind ik zo nutteloos in Nederland.

@rinus de boer wrote:Het is geen GSE, maar een normale A2. Maar is GSE is ook maar een uitrustingsniveau.

Nou niet zo minderwaardig doen over de GSE, Rinus... ;)

Nee inderdaad, maakt uiteindelijk allemaal geen bal uit... wanneer het een mooie, nette (harde) auto is... :thumbup

@rinus de boer wrote:Het is geen GSE, maar een normale A2. Maar is GSE is ook maar een uitrustingsniveau.

Nou niet zo minderwaardig doen over de GSE, Rinus... ;)

Nee inderdaad, maakt uiteindelijk allemaal geen bal uit... wanneer het een mooie, nette (harde) auto is... :thumbup

idd op foto nette auto had der ook al even na gekeken op mp

mooi ding tja bevald 2.5 niet kan der altyd vrij snel een 3.0 in ja

kosten de hele wereld ook niet

zou zeggen gewoon gaan kijken

idd op foto nette auto had der ook al even na gekeken op mp

mooi ding tja bevald 2.5 niet kan der altyd vrij snel een 3.0 in ja

kosten de hele wereld ook niet

zou zeggen gewoon gaan kijken

Terug
Naar boven