• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zondag 26-okt Opel onderdelenbeurs Tolbert (VERKOPERS GEZOCH

origineel gepost door Gsifreak

ik zal er ook zijn,

kom vast wel wat tegen voor me calibra.

maby voor de mensen uit het noorden, kunnen we niet gezamenlijk heen rijden?

deden we voorgaande jaren ook dus nu vast ook wel, we vertrekken altijd van af mc donalds bij het hoendiep.

@ Freek; Dat had ik zelf ook al door, maar ik/wij hoeven niets op te bouwen he.... :P Ga jij er ook heen? Jahwel toch...??

@ Kadettcoupe1976 ; Dankje

Komen er ook net vandaan. Alleen reparatieplaatje gekocht voor de tankdop van de astra.

Was wel gezellig en hier en daar weer wat bekenden gesproken.

ben er ook geweest ,heb weer veel bekenden gesproken,en heb er niks gekocht,maar wel waarschjinlijk van freek een ontsteking gekocht,dus door dit toch wat gekocht

sorry ben niet geweest, en had er ook geen zin in.

was vrijdag naar amsterdam geweest met me vriendin, en nog 2.

en kwamen gisteren wel laat terug, dus was vandaag best wel moe, waardoor ik geen zin had haha..

Terug
Naar boven