• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zonde zeg! Iemand van hier?

Dus zover ik 't verhaal begreep is dit ongeluk niet veroorzaakt door hard rijden, maar door een paar inhalende auto's die plots keihard remde? Of begrijp ik 't verhaal nu verkeerd :O

Altijd sunde iig dat er weer een opel op de sloop komt door dit soort geintjes.

Dus zover ik 't verhaal begreep is dit ongeluk niet veroorzaakt door hard rijden, maar door een paar inhalende auto's die plots keihard remde? Of begrijp ik 't verhaal nu verkeerd :O

idd zonde. heb de kadett een paar keer van dicht bij mogen bekijken. zag er nog wel redelijk uit op een paar rotte plekken in de wielranden achter

idd zonde. heb de kadett een paar keer van dicht bij mogen bekijken. zag er nog wel redelijk uit op een paar rotte plekken in de wielranden achter

@Aapje wrote:Dus zover ik 't verhaal begreep is dit ongeluk niet veroorzaakt door hard rijden, maar door een paar inhalende auto's die plots keihard remde? Of begrijp ik 't verhaal nu verkeerd :O

Ik moest het ook even twee keer lezen :hmmz , maar ik maak er uit op dat hij net twee auto's had ingehaald en bij nummer drie er achter wou duiken terwijl die plots hard remde en hij moest uitwijken tegen een verkeersbord en toen over de kop sloeg....

Erg zonde, mooi dettje op de koplampen na dan.... 😉

@Aapje wrote:Dus zover ik 't verhaal begreep is dit ongeluk niet veroorzaakt door hard rijden, maar door een paar inhalende auto's die plots keihard remde? Of begrijp ik 't verhaal nu verkeerd :O

Ik moest het ook even twee keer lezen :hmmz , maar ik maak er uit op dat hij net twee auto's had ingehaald en bij nummer drie er achter wou duiken terwijl die plots hard remde en hij moest uitwijken tegen een verkeersbord en toen over de kop sloeg....

@Vinci wrote:@Aapje wrote:Dus zover ik 't verhaal begreep is dit ongeluk niet veroorzaakt door hard rijden, maar door een paar inhalende auto's die plots keihard remde? Of begrijp ik 't verhaal nu verkeerd :O

niet goed gelezen 😉

de kadett reed achter een auto ( waarschijnlijk die blauwe meriva ) en werden net voor de rotonde ingehaald door een derde partij . Deze is waarschijnlijk vlak voor de blauwe meriva gedoken en deze bestuurder is daar van geschrokken en heeft op de rem getrapt . De bestuurder van de kadett had hier niet 123 op gerekend en moest uit wijken en is op het dak beland .

Dat maak ik ongeveer op uit het verhaal :roll:

@Vinci wrote:@Aapje wrote:Dus zover ik 't verhaal begreep is dit ongeluk niet veroorzaakt door hard rijden, maar door een paar inhalende auto's die plots keihard remde? Of begrijp ik 't verhaal nu verkeerd :O

niet goed gelezen 😉

de kadett reed achter een auto ( waarschijnlijk die blauwe meriva ) en werden net voor de rotonde ingehaald door een derde partij . Deze is waarschijnlijk vlak voor de blauwe meriva gedoken en deze bestuurder is daar van geschrokken en heeft op de rem getrapt . De bestuurder van de kadett had hier niet 123 op gerekend en moest uit wijken en is op het dak beland .

Dat maak ik ongeveer op uit het verhaal :roll:

Is dat niet de oude auto van Theo, vader van Jeffry (die met die M3 gele Kadett van jaren terug?)

Is dat niet de oude auto van Theo, vader van Jeffry (die met die M3 gele Kadett van jaren terug?)

Het blijft raar opgesteld, want hoe kan een auto die achter je rijdt een auto zijn die je net heeft ingehaald?? :hmmz

Quote:

"Een automobilist die achter hem reed, had hem net ingehaald, evenals zijn voorganger."

Het blijft raar opgesteld, want hoe kan een auto die achter je rijdt een auto zijn die je net heeft ingehaald?? :hmmz

Quote:

"Een automobilist die achter hem reed, had hem net ingehaald, evenals zijn voorganger."

@Vinci wrote:Het blijft raar opgesteld, want hoe kan een auto die achter je rijdt een auto zijn die je net heeft ingehaald?? :hmmz

Quote:

Zo gek is die regel niet hoor

hij ZAT er achter en toen ingehaald

k heb wel interesse in z n manzel lip haha

@Vinci wrote:Het blijft raar opgesteld, want hoe kan een auto die achter je rijdt een auto zijn die je net heeft ingehaald?? :hmmz

Quote:

Zo gek is die regel niet hoor

hij ZAT er achter en toen ingehaald

k heb wel interesse in z n manzel lip haha

Terug
Naar boven