• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zonneband sticker

jwmanta

Post weinig
iemand enig idee waar ik een zonneband voor op me voorraamkan bestellen met de letters opel erin en aan bijde kanten het opel logo?

had deze namelijk op me oude voorraam zitten maar

die is gesneuveld zodoende en wil er er graag weer een op

[rquote=1851746&tid=141319&author=jwmanta]we hebben hier toch meer in de polder dan menig mens denkt:D[/rquote]

blijf me elke keer weer verbazen ja :P

[rquote=1851746&tid=141319&author=jwmanta]we hebben hier toch meer in de polder dan menig mens denkt:D[/rquote]

blijf me elke keer weer verbazen ja :P

of gewoon doen wat ik op mijn manta nu heb en dan haal je 2 opel embleem stickers en deze plak je zelf in de hoeken

of gewoon doen wat ik op mijn manta nu heb en dan haal je 2 opel embleem stickers en deze plak je zelf in de hoeken

Ik zou even een gratis advertentie zetten op marktplaats,Gezocht.

M'n maat heeft er vorig jaar nog 1 uitgetrokken bij de autoshop,uitzoeken €5,- bak

Ik zou even een gratis advertentie zetten op marktplaats,Gezocht.

M'n maat heeft er vorig jaar nog 1 uitgetrokken bij de autoshop,uitzoeken €5,- bak

wat is gebeurd met de oude gesneuveld bij het krabben? :P mijne wel op iedere geval :D op stickerland kan je ze dacht ik zelf maken en laten afdrukken

wat is gebeurd met de oude gesneuveld bij het krabben? :P mijne wel op iedere geval :D op stickerland kan je ze dacht ik zelf maken en laten afdrukken

nee niet door het krabben haha de eerste dag dat ik me manta had ree ik over een boerenweg en kwam er een tegenligger en kreeg ik er een steentje op en het raam was nie gelaagd dus 1000en stukjes haha was gelukkig nie zover van huis;)

nee niet door het krabben haha de eerste dag dat ik me manta had ree ik over een boerenweg en kwam er een tegenligger en kreeg ik er een steentje op en het raam was nie gelaagd dus 1000en stukjes haha was gelukkig nie zover van huis;)

[rquote=1853697&tid=141319&author=jwmanta]nee niet door het krabben haha de eerste dag dat ik me manta had ree ik over een boerenweg en kwam er een tegenligger en kreeg ik er een steentje op en het raam was nie gelaagd dus 1000en stukjes haha was gelukkig nie zover van huis;)[/rquote]

andere vorm van targa :P mijn wagen wordt volgende week ook gespoten moet me voorraam er ook uit dus moet ook zonder voorraam er na toe. heb nog vast ergens me windbril van paraschutspringen liggen :jerry

[rquote=1853697&tid=141319&author=jwmanta]nee niet door het krabben haha de eerste dag dat ik me manta had ree ik over een boerenweg en kwam er een tegenligger en kreeg ik er een steentje op en het raam was nie gelaagd dus 1000en stukjes haha was gelukkig nie zover van huis;)[/rquote]

andere vorm van targa :P mijn wagen wordt volgende week ook gespoten moet me voorraam er ook uit dus moet ook zonder voorraam er na toe. heb nog vast ergens me windbril van paraschutspringen liggen :jerry

Terug
Naar boven