• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zonnebrilbakje voor astra H

opelcorsa

Post weinig
dag mensen,,

veelal in auto's zie je boven in het hemeltje dat er een zonnebril bakje zit wat open gaat als je er op drukt..

weten jullie of dit ook verkrijgbaar is voor de opel astra h??

mvg Anne

Volgens mij wel, in een H GTC sport zit deze volgens mij standaard tenzij je een panoramische ruit hebt.

okee dan, bedankt voor jullie reacties!!..

neem aan dat het dan gewoon 1 paneel is wat je vervangt incl. interieur verlichting

ik zal het weekend even langs de dealer. even na vragen

dat zit gewoon boven de bestuurdersdeur, is 2 schroefjes

heb 'm ook in de corsa c geplaatst, op ebay kosten ze iets van 6 of 7 euro

sunglasses.jpg

ff gegoogled

alleen dan aan de bestuurders kant dus ;)

hmmm,, tjah persoonlijk heb ik het dan liever net zoals de gtc sport.. gewoon in het midden in het hemeltje,

gtc sport?

nog nooit gezien

want ik had een GTC cosmo uitvoering, en daarzat het zoals bovenstaande

Het is er inderdaad zoals op de foto te zien is... die heb ik ook achteraf in mijn Astra H gemonteerd en kost idd. nog geen 10 euro, of er op de plek bij het lampje ook iets te leveren is weet ik eigenlijk niet... heb ik nog nooit gezien bij een Astra H... Vectra C heeft het wel...

Hoi bij mijn Astra H GTC sport zit die ook gewoon boven de bestuurdersdeur.

Dus jah standaard zit die daar ook gewoon.

denk dat de vectra die in het midden had.

Gr Bacardi

ohh okee dan heb ik het verkeerd begrepen.. inderdaad de vectra heeft het wel..

weet niet hoe het er bij een vectra uit ziet, dat hele paneel, maar misschien dat het ook wel over te zetten is.

Anne

jah indd ff kijken,, rij wel ff langs de dealer waar ik de auto weg heb, hebben ze wel een paar vectra's staan,

volgens mij moet dat wel passend te maken zijn.. maar even kijken, dr is genoeg te maken..

origineel gepost door alphox

sunglasses.jpg

ff gegoogled

alleen dan aan de bestuurders kant dus ;)

Ik heb ook zo'n bakje... Gebruik het alleen niet, zit op zo'n rare plek vind ik... :hmmz

Terug
Naar boven