• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zonnekleppen met verlichting,how to do

Mijn beide calibra's hadden ook af fabriek verlichte zonnekleppen :thumbup

NokiaN80joost688.jpg

Bij mijn cabrio is dat helaas niet te realiseren. Daar zitten van die idiote gammele dunne plastic dingen die niet helpen

maar volgens mij is het gewoon draadjes (plus en min aan massa) aansluiten en klaar, toch?

Mijn vriendin zeurt altijd zo met die verlichting :p omdat het van dat zon verlichting is zodat ze zich niet goed kan opmaken:P whaha

Mijn vriendin zeurt altijd zo met die verlichting :p omdat het van dat zon verlichting is zodat ze zich niet goed kan opmaken:P whaha

Gezichtsbruiner :angel

Ja ik heb altijd alleen maar positieve reacties erop gehad van de vrouwelijke bij rijders.

Die vonden het wel handig...

speigel lampje aan, leeslampje rechts aan, en huppa rotzooien maar.

Willem

Ja ik heb altijd alleen maar positieve reacties erop gehad van de vrouwelijke bij rijders.

Willem

origineel gepost door wim-v6

Willem

ik weet niet wat jij allemaal uitspookt in je vec maarre in mijn vec wordt niet gerotzooit met dames:P

origineel gepost door wim-v6

Willem

ik weet niet wat jij allemaal uitspookt in je vec maarre in mijn vec wordt niet gerotzooit met dames:P

zij gaan aan zichzelf lopen smeren en schilderen. daar doelde ik meer op, de rest laat ik maar aan jullie fantasie over :jerry

Willem

zij gaan aan zichzelf lopen smeren en schilderen. daar doelde ik meer op, de rest laat ik maar aan jullie fantasie over :jerry

Willem

Terug
Naar boven