• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zonnenkleppen inbouwen met verlichting ?? org. 3de remlicht?

ivartje

Post veel
kan hier niet echt een how to over vinden is dit gewoon aansluiten op de binnenverlichting en klaar?? iemand misschien deze nog liggen kan ze niet echt vinden op mp .....en had btw iets gehoord over binneverlichting bij de achterpassagiers?? is dit voorbereid?? en een 3de remlicht van een nieuwere corsa is dat zo over te bouwen??

Mvg Ivar

heb je je boekje nog? passagiers verlichting zit achter in t midden net voordat je achterruit begint. Voorbereiding is alleen het gat in t staal verder niets van bedrading etc.

Greetz Emiel

nou eind vd week komen ze binnen :ass 22 inclusief verzendkosten is niet al te duur lijkt me :D en ik weet al waar ik ze op aan ga sluiten :thumb :thumb nu nog even zoeken voor een 3de remlicht orgineel corsa.... die zijn wat lastiger te vinden..

dan heb ik bijna alle opties op de corsa zitten :jerry

Stuurbekrachtiging

elektrische ramen

elektrisch verstelbare spiegels + verwarmd

airco

stoelverwarming

cruisecontrol

zonnekleppen met leeslampjes

en miss 3de remlicht

watzou ik dan nog op me corsa willen bouwen :jerry

(geen dimbare binnenspiegel want heb geblindeerde ramen)

Heb jij geen 3e remlicht? Meende dat dat vanaf 1998 al start was :hmmz

Oja, je zou nog een ruitenwisser met regelbare interval + relais van een Omega in kunnen bouwen, of een MID ;)

nee want die van mij is geproduceerd in 97 geloof ik en op kenteken gezet in 98 en ruitenwisser met regelbare interval zit er ook al in :thumb en een MID is dat veel werk??

Terug
Naar boven