• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zonneschermen in Zafira

Ik zit er aan te denken om zonneschermen in mijn Zafira te plaatsen op alle ramen achter de B stijl.

Heeft iemand ervaring met die dingen, en is dit wat??

Lijkt mij wel handig voor op vakantie naar Oostenrijk zodat de kids niet de hele dag de zon in hun gezicht hebben.........:D

@hennyw wrote:@GRSBK wrote:[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat.

Dat zou ik het liefste ook hebben maar daar heb

je geen keus in bij een 2e hands auto

Het geeft een sportieve uitstraling aan de auto vind ik

of langer zoeken.

heb ik ook gedaan 8)

Nood breekt wetten.... :D

@hennyw wrote:@GRSBK wrote:[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat.

Dat zou ik het liefste ook hebben maar daar heb

je geen keus in bij een 2e hands auto

Het geeft een sportieve uitstraling aan de auto vind ik

of langer zoeken.

heb ik ook gedaan 8)

Nood breekt wetten.... :D

[rquote=1917327&tid=146695&author=HermanH]Ik zit er aan te denken om zonneschermen in mijn Zafira te plaatsen op alle ramen achter de B stijl.

Lijkt mij wel handig voor op vakantie naar Oostenrijk zodat de kids niet de hele dag de zon in hun gezicht hebben.........:D[/rquote]

Hai Herman,

Heb ze óók, de originelen van Opel. Passen perfekt, ziet er goed uit en "beschermt" tegen de zon.

m.vr.groet, bert.

[rquote=1917327&tid=146695&author=HermanH]Ik zit er aan te denken om zonneschermen in mijn Zafira te plaatsen op alle ramen achter de B stijl.

Lijkt mij wel handig voor op vakantie naar Oostenrijk zodat de kids niet de hele dag de zon in hun gezicht hebben.........:D[/rquote]

Hai Herman,

Heb ze óók, de originelen van Opel. Passen perfekt, ziet er goed uit en "beschermt" tegen de zon.

m.vr.groet, bert.

Ja heb ik ook.

Privacy shades, werkt goed en ziet er sjiek uit.

en ruiten kunnen gewoon open.

en is veel goedkoper als blinderen met folie.

Ja heb ik ook.

Privacy shades, werkt goed en ziet er sjiek uit.

en ruiten kunnen gewoon open.

en is veel goedkoper als blinderen met folie.

Wij hebben ze ook in de Zafira B, de originele denk ik (GM?). Passen zoals gezegd perfect en wat ons betreft echt een aanwinst. Achterraam bestaat uit 2 delen, dus daar heb je wel een verticale lijn in het zicht.

Nadelen?

Mijn vriendin klaagt in de winter over het slechte zicht als zij achteruit onze doodlopende straat uit moet rijden. Het is dan nog donker buiten en dan zie je inderdaad erg weinig. Weghalen is overigens zo gepiept. Opa's en oma's en andere uitzwaaiers vinden het ook minder want zonder je neus op de ruit te drukken zie je de kids echt niet meer zitten :o

Wij hebben ze ook in de Zafira B, de originele denk ik (GM?). Passen zoals gezegd perfect en wat ons betreft echt een aanwinst. Achterraam bestaat uit 2 delen, dus daar heb je wel een verticale lijn in het zicht.

Nadelen?

Mijn vriendin klaagt in de winter over het slechte zicht als zij achteruit onze doodlopende straat uit moet rijden. Het is dan nog donker buiten en dan zie je inderdaad erg weinig. Weghalen is overigens zo gepiept. Opa's en oma's en andere uitzwaaiers vinden het ook minder want zonder je neus op de ruit te drukken zie je de kids echt niet meer zitten :o

ik had ze in mijn audi a4 en mijn dochter vond het niets, die kant had ik dan ook in de achterbak liggen. Als je er doorheen moet kijken focussen je ogen op het ding en niet op buiten..

Maar het kan voor iedereen anders zijn.

ik had ze in mijn audi a4 en mijn dochter vond het niets, die kant had ik dan ook in de achterbak liggen. Als je er doorheen moet kijken focussen je ogen op het ding en niet op buiten..

Maar het kan voor iedereen anders zijn.

zeker een aanrader.

makkelijk te plaatsen en te verwijderen!!!

ik heb de sunnyboy in de B. (1 groot scherm op de achter ruit)

zeker een aanrader.

makkelijk te plaatsen en te verwijderen!!!

ik heb de sunnyboy in de B. (1 groot scherm op de achter ruit)

Voor de kids achterin???

zelf hebben wij van die schermpjes me die auto van CARS erop gedrukt met enkel 1 zuignap eraan

werkt ook uitstekend en de kids hebben ook nog wat te zien.

kosten 5 euro bij de bouwmarkt in de graaibak

Terug
Naar boven