• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zou dit werken?

Doet me hier aan denken :)

TrollScience_MagnetCar.jpg

[rquote=1852895&tid=141377&author=sik]bij mij doet ie het prima :P

16092010957.jpg

16092010956.jpg

om de voorruit droog te houden aan de binnenkant :D[/rquote]

werkt dat goed om de voorruit te ontwasemen? moet ook nog 1 of ander universeel ding hebben voor mn kadett 400 rr project.

[rquote=1852895&tid=141377&author=sik]bij mij doet ie het prima :P

16092010957.jpg

16092010956.jpg

om de voorruit droog te houden aan de binnenkant :D[/rquote]

werkt dat goed om de voorruit te ontwasemen? moet ook nog 1 of ander universeel ding hebben voor mn kadett 400 rr project.

Zal eerder nadelig effect hebben denk ik met extra weerstand in het inlaat traject.

"Het maakt gebruik van 2,2 ampère voor uw alternator,......"

Juist ja, als je even uitrekent hoeveel energie je moet toevoegen om 0,1 bar extra luchtdruk te krijgen

(6000 rpm, VE 0.8, 2000cc) zit je al met een benodigd elektrisch vermogen van een dik over de 1500 Watt!

En heb je een stroom van meer dan 100 Ampère nodig! :o

Zal eerder nadelig effect hebben denk ik met extra weerstand in het inlaat traject.

Juist ja, als je even uitrekent hoeveel energie je moet toevoegen om 0,1 bar extra luchtdruk te krijgen

(6000 rpm, VE 0.8, 2000cc) zit je al met een benodigd elektrisch vermogen van een dik over de 1500 Watt!

[rquote=1853555&tid=141377&author=sik]hij blaast hard genoeg, of het echt werkt weet ik nog niet :P[/rquote]

dan wacht ik het nog even af totdat je ermee rijd:angel:jerry

[rquote=1853555&tid=141377&author=sik]hij blaast hard genoeg, of het echt werkt weet ik nog niet :P[/rquote]

dan wacht ik het nog even af totdat je ermee rijd:angel:jerry

[rquote=1853737&tid=141377&author=Asko]Zal eerder nadelig effect hebben denk ik met extra weerstand in het inlaat traject.

[/rquote]

Wellicht moet je niet bij 6000min-1 kijken maar bij een lager toerental ;-)

Compressor werkt toch ook alleen maar in het lage toeren segment?

het is en blijft een feit dat je ergens je energie vandaan moet halen, en zolang dat uit je brandstof is gaat je specifiek vermogen omhoog.....ofzoiets

gr rene

[rquote=1853737&tid=141377&author=Asko]Zal eerder nadelig effect hebben denk ik met extra weerstand in het inlaat traject.

[/rquote]

Wellicht moet je niet bij 6000min-1 kijken maar bij een lager toerental ;-)

Compressor werkt toch ook alleen maar in het lage toeren segment?

het is en blijft een feit dat je ergens je energie vandaan moet halen, en zolang dat uit je brandstof is gaat je specifiek vermogen omhoog.....ofzoiets

gr rene

OMG!

hahaaa

zo'n 10 jaar geleden, toen mijn interesse meer bij het opvoeren van computer lag, had ik zo'n ding als koeler op mijn computer! Blies de chipjes bijna de andere kant naar buiten! Komt echt HEUL veel wind uit.

Moest wel een aparte voeding bijbouwen, alleen voor de fan.

OMG!

hahaaa

zo'n 10 jaar geleden, toen mijn interesse meer bij het opvoeren van computer lag, had ik zo'n ding als koeler op mijn computer! Blies de chipjes bijna de andere kant naar buiten! Komt echt HEUL veel wind uit.

Moest wel een aparte voeding bijbouwen, alleen voor de fan.

Terug
Naar boven