• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zucht.. ze kunnen weer eens niet van andermans spullen afbli

origineel gepost door hanskadett

:swear:sweartis idd te gek voor woorden maar wat nog veel idioter is is mij overkomen zat er een tijd terug ook zo een mokroflavour aan mijn wagen heb is dus betrapt en lichtelijk lens geslagen de jutten gebeld wat denk je hij na 8 uur op vrije voeten ik twee weken later een boete van 160 euro wegens mishandeling en openbare geweldpleging:fy1:fy1:fy1:fy1klote wouten het hele rechtssysteem hier in dit pokke land is KUT word tijd dat er eens iets veranderd:mad::mad::mad::mad:

je moet m ook gewoon de tering in slaan dattie niet meer weet wie t wat en gewoon naar huis gaan,

klinkt krom maar het is wel zo

kan de politie jouw ook niets maken

origineel gepost door boyanka

:agentgeen lijk, geen dode

eigenlijk erg hé,maar je gaat wel zo denken,aangezien de politie nix doet/mag doen kan je beter eigen rechter spelen.

En de volgende keer komt de crimineel terug en pakt hij je vriendin of kinderen of zo... :fy1

Zo'n helden zijn het wel. Kijk er maar mee uit wat je doet, de politie is niet het ergste dat je kan overkomen....:swear

Van mij is er een keer een auto afgebrand en ik wist wie de dader was. Had alleen weinig zin om het meteen op een confrontatie aan te laten komen, familie en vriendjes van de dader zouden dan zeker verhaal komen halen. Maar een paar maanden later toen alles alweer bijna vergeten was(behalve door mij natuurlijk) moest de dader ineens naar het ziekenhuis, paar jongens met bivakmutsen hadden zich even met hem beziggehouden...:angel

Nou ik heb vandaag een brief van het OM gekregen met de vraag om een formulier voor "vordering tot schadevergoeding" in te vullen en de mededeling dat het proces verbaal op het parket ingeschreven is. Als dat eenmaal opgestuurd is maar wachten hoe het gaat aflopen met die 4 klootzakken maar ik weet 1 ding barstens zeker: ik wens niet afgescheept te worden met het verhaal dat het kale kippen zijn en zo ja dan eis ik dat ze er net zo lang voor gaan werken tot ze alles bij elkaar gekregen hebben :fy1

Terug
Naar boven