• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zuinig ??

ik mag in mijn handjes klappen als ik met mijn astra station C1.8XL 16v uit 96 420/450 km op 1 tank rij :swear:swear

wat zuipschuit zeg pfffff

zelfs mijn v6 reed zuiniger :o

gr Vinc

origineel gepost door wim-v6

als ie zuipt ligt dat meestal niet aan de auto, hij laakt dan alleen op zijn Westlandse baas

Willem

haha westlandse baas :D zeg dat komt door den haag ja die haagse stoplichten en die klote wege daaro moet je 1500 x remmen op z'n weg en in z'n 1 zetten omdat allesi s opgebroke :P grrrrr in het westland ken je tenminste planke ^^

haha plukkie al ? XD

origineel gepost door wim-v6

als ie zuipt ligt dat meestal niet aan de auto, hij laakt dan alleen op zijn Westlandse baas

Willem

haha westlandse baas :D zeg dat komt door den haag ja die haagse stoplichten en die klote wege daaro moet je 1500 x remmen op z'n weg en in z'n 1 zetten omdat allesi s opgebroke :P grrrrr in het westland ken je tenminste planke ^^

haha plukkie al ? XD

tja, ik rij een 16 16v XEL maar daar haal ik net de 450 km mee met een volle tank shell :P en dan rij ik vrij netjes en in de binnenstad denk dat die op de autobaan iets zuiniger zal zijn of heb ik dat mis?

tja, ik rij een 16 16v XEL maar daar haal ik net de 450 km mee met een volle tank shell :P en dan rij ik vrij netjes en in de binnenstad denk dat die op de autobaan iets zuiniger zal zijn of heb ik dat mis?

hee er was op tv geweest over die ultimate en die zuinige brandstof het schijnt dus allemaal onzin en geld klopperij te zijn :D ? hahaha is dit nou echt waar? want ik rij al een tijdje op Shell fuel save maari k merk er zelf weinig van ^^ mag erook V power in ?

hee er was op tv geweest over die ultimate en die zuinige brandstof het schijnt dus allemaal onzin en geld klopperij te zijn :D ? hahaha is dit nou echt waar? want ik rij al een tijdje op Shell fuel save maari k merk er zelf weinig van ^^ mag erook V power in ?

Het ligt er natuurlijk heel veel aan hoe en waar je rijdt. Ik rij dagelijks van thuis naar het werk, zo'n 14 km enkele rit. Ik tank altijd V-power en haal meestal zo'n 600 gereden km's. Op het display haal ik vaak 725 km als ik hem weer vol tank. Ik rij een Astra station, 1600-16V van 2003.

Het ligt er natuurlijk heel veel aan hoe en waar je rijdt. Ik rij dagelijks van thuis naar het werk, zo'n 14 km enkele rit. Ik tank altijd V-power en haal meestal zo'n 600 gereden km's. Op het display haal ik vaak 725 km als ik hem weer vol tank. Ik rij een Astra station, 1600-16V van 2003.

ik heb wel een keer een test op tv gezien met een subaru wrx , porsche, lamborghini

toen gingen ze verschillende brandstoffen testen,en daaruit bleek dat de auto's die v-power ,ecellium enz hadden getankt dat die op de testbank meer vermogen hadden ik geloof dat de lamborghini wel 30 pk meer had na het tanken van ecellium bij de totaal ,er werd wel bij vermeld dat de standaard auto onder de 200 pk er weinig tot niks van merkt.

Deze waarden zijn voor de ''Gewone'' auto's nauwelijks waarneembaar..

De Exoten staan VEEL scherper afgesteld, en reageren beter op meer octaan..

het kan in geen enkele benzine motor kwaad overigens.

Willem

ik heb wel een keer een test op tv gezien met een subaru wrx , porsche, lamborghini

toen gingen ze verschillende brandstoffen testen,en daaruit bleek dat de auto's die v-power ,ecellium enz hadden getankt dat die op de testbank meer vermogen hadden ik geloof dat de lamborghini wel 30 pk meer had na het tanken van ecellium bij de totaal ,er werd wel bij vermeld dat de standaard auto onder de 200 pk er weinig tot niks van merkt.

Deze waarden zijn voor de ''Gewone'' auto's nauwelijks waarneembaar..

De Exoten staan VEEL scherper afgesteld, en reageren beter op meer octaan..

het kan in geen enkele benzine motor kwaad overigens.

Willem

Terug
Naar boven