• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zwak radio signaal

ivartje

Post veel
hallo,

ik kon eerst helemaal geen radio zenders ontvangen of met hele slechte ruis,nu heb ik er een antenne versterker tussen geplaatst en kan ik al een paar zenders ontvangen maar nog niet helemaal 'je van het' mijn antenne was geoxideerd dus vandaag een nieuwe antenne geplaatst (scheelde ook iets) maar kan nog steeds geen Q-music ontvangen...zou t misschien kunnen liggen aan mijn antennevoet? t rubber is iets weggevreten daar dus t zou kunnen dat hij daar geoxideerd is?

Hoor t graag !

Mvg IVar

Als alle draden in tact zijn lijkt me dat sterk, zou even de bedrading goed nalopen. Een antenne versterker zit al standaard in je corsa geloof ik.

de bedrading is intact! dat is het nou juis net.... dus vraag ik me af of dat het misschien komt doordat er water door de antennevoet heeft gelopen en toen het boeltje daardoor daar is gaan oxideren?

Die antenne voet kan niet veel mis mee zijn, draad loopt intern. Wat voor een radio heb je? Als je hem handmatig op 100.7 zet, ontvang je dan wel iets?

Nee ontvang dan ook niks maar heb niks aan de kabel gedaan dus dan kan t toch niet zomaar dat de kabel niet goed is?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk

tjek de draad van de antenne versterker die in je antennevoet xzit eens, is zwart/witte draad. die moet 12 volt krijgen als je het contact aanzet, moet op remote zitten, ff radio eruit en achter bij de stekker kijken

maar heb zelf nu een antenne-versteker er bij gezet bij de radio zelf dus ook al zou die bij me antenne zelf niet werken zou hij het nu toch nog goed moeten doen toch?

grtz

Hoezo ik had eigk GEEN signaal en nu een paar zenders dus dan werkt t toch?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk

Terug
Naar boven