• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zwart of chrome

dit heefd mischien niks met dit topic te maken maar heefd wel de zelfde title die ik ook wou gebruiken.

ik heb zelf standaart chrome koplampen en toen zag ik deze link in de how to's pagina van de vectra en wou ik deze ook bij mijn doen, ik heb trouwens een astra G uit '98.

heefd iemand anders dit al eerder gedaan zoja kun je dan mischien wat foto's voor mij neerzetten zodat ik weet hoe het eruit ziet, durf het niet aan want kan me het niet zo goed inbeelden

Weet niet of dit uberhaubt wel kan met de standaardlampen.. I.v.m. de weerkaatsing.. Ik heb thuis nog een setje standaard koplampen liggen die ik voor dit soort experimenten heb bewaard, dus ik ga eens een blik werpen of dit uberhaubt wel kan/mag. Kan ik je morgen even wat meer antwoord op geven ;)!

Tevens, ik heb laatst mn angel eyes a la hooligan uit elkaar getrokken, en zelf met een portie kracht is dit zeer moeilijk open te forceren. Nu zag ik in het topic van de Vectra dat hij dit met een dremel? aan het opensnijden was? Daar moet je maar net zin in hebben. Maar het resultaat mag er zeker naar wezen! Ik snap wel waarom je het zou willen doen :P ik heb voor de makkelijkste oplossing gekozen en nieuwe lampen gekocht haha :jerry

@grave digger02 wrote:oke nou dat zou mooi zijn als je dat zou willen doen :D , ben benieuwd naar je antwoord.

Heb gekeken en gaat NIET lukken, de standaard koplampen zijn zo ontworpen dat al de chromen delen je lichtbeeld verbeteren en versterken, ga je dit spuiten ga je het lichtbeeld verpesten en vrees ook dat je hiermee NIET door de apk gaat komen.

Terug
Naar boven